تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گفتگوی تلفنی بن سلمان و پمپئو درباره ایران

۷۸۰۰۹۶

۶۱۷ بازدید

وزیر خارجه آمریکا روز چهارشنبه با «محمد بن سلمان»، ولیعهد سعودی درباره مسائل مختلف از جمله ایران گفت‌وگو کرده است.

خبرگزاری فارس: «مایک پمپئو»، وزیر خارجه آمریکا روز چهارشنبه با «محمد بن سلمان»، ولیعهد سعودی درباره ایران گفت‌وگو کرده است.

وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرده پامپئو و بن سلمان در این گفت‌وگوی تلفنی درباره «طیف گسترده‌ای از مسائل منطقه‌ای و دوجانبه»، از جمله یمن و آنچه «فعالیت‌های مخرب ایران در منطقه» خوانده شده گفت‌وگو کرده‌اند.

این گفت‌وگوی تلفنی ساعاتی بعد از آن انجام شده که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در یک سخنرانی گفته بود نظام پادشاهی عربستان بدون حمایت‌های آمریکا ظرف دو هفته فرومی‌پاشد.

ترامپ روز چهارشنبه گفت: «ما از عربستان سعودی حفاظت می‌کنیم. قطعا شما خواهید گفت که آنها ثروتمند هستند البته من ملک سلمان را دوست دارم اما به او گفتم، پادشاه! ما داریم از شما حفاظت می‌کنیم، شما شاید بدون (حفاظت) ما دو هفته هم آنجا دوام نیاورید، شما باید هزینه‌های نظامی‌ (حفاظت آمریکا از عربستان) را بپردازید».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گفتگوی تلفنی بن سلمان و پمپئو درباره ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..