تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف نشانه‌هایی از گوشی انحناپذیر سامسونگ و اسنپدراگون 8150 در رام گلکسی S9

بر اساس بررسی‌ها، رام لورفته‌ی اندروید پای برای گوشی گلکسی S9 حاوی اطلاعاتی از گوشی انحناپذیر سامسونگ و تراشه‌ی پرچمدار بعدی شرکت کوالکام است.

بیلد مبتنی بر اندروید پای جدید و لو رفته‌ی گلکسی S9 حاوی اطلاعاتی در خصوص گوشی‌های بعدی سامسونگ است. در این فیرمور، فایل‌هایی مشاهده شده است که به اولین گوشی انحناپذیر سامسونگ و تراشه‌ی پرچمدار بعدی شرکت کوالکام ارتباط پیدا می‌کنند. البته اولین بار نیست که خبردار می‌شویم سامسونگ در حال تولید گوشی انحناپذیر است؛ اما وجود این نشانه‌ها در فیرمور سامسونگ قابل‌توجه است.

کالبدشکافی فایل framework-res مربوط به بیلد لورفته، فایل‌هایی را به دست می‌دهد که در آن‌ها کدنام گوشی انحناپذیر سامسونگ به چشم می‌خورد. همچنین فایل‌های دیگری نیز به‌ دست آمده‌اند که نام تجاری پردازنده‌ی پرچمدار بعدی کوالکام را در خود جای داده‌اند.

پیش‌تر گزارشی از یک منبع قابل‌ اطمینان منتشر شده بود که کدنام گوشی انحناپذیر سامسونگ را Winner اعلام کرده بود. در فیرمور لورفته، فایلی به نام winnerlte کشف شده است که احتمالا نسخه‌ی اگزینوسی گوشی یادشده باشد؛ چرا که معمولا سامسونگ انتهای کدنام نسخه‌های اسنپدراگونی را با q همراه می‌کند.

مقاله‌های مرتبط:

از آن‌جایی که فایل‌های مذکور در بیلد لورفته‌ی اندروید پای کشف شده‌اند، این احتمال وجود دارد که گوشی انحناپذیر سامسونگ با اندروید ۹ عرضه شود؛ هرچند که هنوز مشخص نیست که این گوشی چه زمان و در چه بازارهایی عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود سامسونگ ماه آینده در رویداد SDC 2018 جزئیاتی از گوشی انحناپذیر خود عنوان کند.

همان‌طور که گفته شد یک فایل مربوط به تراشه‌ی کوالکام نیز از فیرمور گلکسی S9 کشف شده است. در این فایل، اسنپدراگون ۸۱۵۰ به عنوان نام تجاری تراشه‌ی بعدی کوالکام عنوان شده است؛ تراشه‌ی پرچمداری که قرار است جایگزین اسنپدراگون ۸۴۵ شود.

شاید عده‌ای انتظار داشتند که پرچمدار بعدی کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵ نامیده شود؛ اما ظاهرا کوالکام قصد دارد روند نامگذاری تراشه‌های خود را تغییر دهد. ممکن است فایل policy که در آن نام این تراشه ذکر شده است، مربوط به گوشی گلکسی S10 باشد. گفته می‌شود گلکسی S10 اولین گوشی مجهز به تراشه‌ی جدید کوالکام خواهد بود.

اطلاعات کشف‌شده از فیرمور، جزئیاتی در خصوص گوشی یا تراشه‌ی مورد بحث در اختیار نمی‌گذارند؛ بلکه در بهترین حالت می‌توان به عنوان نشانه‌ای حاکی از اینکه شرکت در حال کار روی این محصولات است حساب کرد.

انتظار می‌رود هم گوشی انحناپذیر سامسونگ و هم اسنپدراگون ۸۱۵۰ سال آینده رونمایی شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف نشانه‌هایی از گوشی انحناپذیر سامسونگ و اسنپدراگون 8150 در رام گلکسی S9»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..