تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیدان در مورد آینده خود تصمیم گرفت

۷۸۰۰۶۰

۳۰۸۶ بازدید

علیرغم شایعات، زین الدین زیدان علاقه ای به حضور در عرصه مدیریت در باشگاه یوونتوس ندارد.

ورزش سه: علیرغم شایعات، زین الدین زیدان علاقه ای به حضور در عرصه مدیریت در باشگاه یوونتوس ندارد.

 با جدایی پپ ماروتا از یوونتوس شایعات در مورد آینده زین الدین زیدان به اوج رسیده و بسیاری او را جانشین احتمالی ماروتا دانسته و آینده وی را در کادر مدیریتی بیانکونری تصور می کنند.

زیدان در مورد آینده خود تصمیم گرفت

طبق گزارش کالچومرکاتو چنین اتفاقی مدنظر زیدان نیست. علیرغم داشتن ارتباطی دوستانه با آندره آنیلی، زیزو می داند حضور وی در کادر مدیریتی یوونتوس خیلی مورد دلخواه ماکسی آلگری نخواهد بود و مهم تر از آن خود او نیز علاقه ای به این کار ندارد.

در ماه های اخیر پیشنهادات کاری فراوانی برای زیدان ارسال شده که آخرین آن بسته 15 میلیون یورویی امارات بوده است اما سرمربی فرانسوی علاقمند به کار کردن در بالاترین سطح و حضور دوباره در لیگ قهرمانان است.

او هیچ عجله ای برای انتخاب مقصد آتی خود ندارد و می تواند تا تابستان بعدی صبر کند. علیرغم تمایل فراوان پاری سن ژرمن، خود زیدان علاقمند به حضور در لیگ برتر بوده و منچستریونایتد را بهترین گزینه می داند. او علاقمند به کسب تجربه در کشورهای مختلف است و هنوز حضور در عرصه مدیریت را برای خود زود می داند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیدان در مورد آینده خود تصمیم گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..