تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گروگان۲۶ ساله آبادانی در زاهدان رهایی یافت

با همکاری سران قبایل و طوایف سیستان و بلوچستان

گروگان۲۶ ساله آبادانی در زاهدان رهایی یافتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان؛ با همت و تلاش‌های مدیریت قبایل و طوایف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان و همکاری صمیمانه برخی از سران و معتمدین قبایل و طوایف منطقه و پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان زمینه آزادی (ی، ن.) فراهم شد.

حسین قاسمی مدیریت قبایل و طوایف نهاد دراموراهل سنت سیستان وبلوچستان در این زمینه اظهار کرد: «ی، ن.» جوانی است از شهر آبادان که حدود چهار ماه قبل از شهر آبادان گروگان گرفته شده بود و متاسفانه گروگان گیران وی را از خاک جمهوری اسلامی ایران خارج و به کشور پاکستان منتقل کرده بودند، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت با همکاری صمیمانه و دلسوزانه برخی از سران و معتمدین قبایل و طوایف و تلاش‌های پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان زمینه آزادی وی را فراهم کرد.

جوان آبادانی گروگان گرفته شده ساعت یک بامداد دیشب چهارشنبه ۹۷/۰۷/۱۱ از کشور پاکستان به شهر زاهدان منتقل و در شهر زاهدان آزاد شد، وی جهت سیر مراحل اداری به برادران پلیس آگاهی زاهدان تحویل شد تا به آغوش گرم خانواده اش به شهر آبادان برگردد.

انتهای پیام/پ

آزادی گروگان در زاهدان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گروگان۲۶ ساله آبادانی در زاهدان رهایی یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..