تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گاف شبکه من‌و‌تو در پوشش اخبار بازار ارز +فیلم

بسته شدن بزرگراهی در تهران که به کام من و تو خوش آمد+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه من‌وتو به تازگی ویدئویی به نقل از شهروندخبرنگار از ترافیک نیمه‌روان اتوبان حکیم تهران به تصویر کشیده و مدعی شده است که مردم تهران در این اتوبان به دلیل افزایش قیمت کالاها و ارز، دست به اعتراض زدند و مسیر ماشین ها را مسدود کردند.

نیت مغرضانه شبکه‌های ضد انقلاب هم چون من‌و‌تو و بی‌بی‌بی فارسی برهیچ کسی پوشیده نیست. پوشش خبری و موضع متفاوت این دو شبکه درباره موضوع کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر در بازار ایران بسیار مشهود است. پیش از این بی‌بی‌سی که در زمان بالا رفتن قیمت ارز اخبار لحظه به لحظه برای مخاطبان خود مخابره می‌کرد درباره کاهش قیمت دلار موضع سکوت را انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: رفتار آماتوری بی‌بی‌سی در پوشش اخبار کاهش نرخ ارز

جالب‌تر از موضع سکوت شبکه فارسی بی‌بی‌سی در بحث کاهش قیمت دلار، انتشار فیلم‌های بی اصالت در این شبکه است که به نام شهروند خبرنگار به نمایش گذاشته می‌شود. پیش از این نیز شهروند خبرنگاران این شبکه با کیفیت قابل توجهی از یخچال خالی خود فیلم تهیه می‌کردند و برای این شبکه می‌فرستادند تا به این روش نسبت به گرانی اجناس گلایه کنند؛ کیفیت بالای تصاویر نشان می‌داد این شهروند خبرنگاران گرچه یخچال‌شان خالی است اما گوشی با کیفیتی در دست دارند.

امروز نیز دلارام شمیرانی دستیار تدوین آثاری سینمایی همچون «خفه‌گی»، «ابد و یک روز»، «عوارض خروج»، در حساب کاربری خود با اشاره به فیلم های منتشر شده در شبکه من وتو از ترافیک اتوبان حکیم، اعلام کرد که ترافیک به وجود آمده در اتوبان مذکور مربوط به پروژه فیلمبرداری گروهش بوده است. دلارام شمیرانی  در حساب توئیتری خود نوشت:

"ما یه فیلمی داریم کار میکنیم که در یکی از صحنه هاش خیابون بسته میشه...
منوتو صحنه ی فیلم برداری رو به عنوان اعتراض مردمی به گرون شدن ارز پخش کرده!".

بسته شدن بزرگراهی در تهران که به کام شبکه من و تو خوش آمد+ فیلم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گاف شبکه من‌و‌تو در پوشش اخبار بازار ارز +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..