تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هرآنچه که براي مراقبت حيوانات خانگي نياز داريد

هرآنچه که براي مراقبت حيوانات خانگي نياز داريد

خبرگزاري آريا- نگهداري از حيوانات خانگي بسيار شيرين است و مي تواند احساسات شما را بيدار کند، اما بدانيد اين کار با زحمت بسيار زيادي همراه است و بايد شرايط آن را داشته باشيد. نداشتن شرايط نگهداري و مراقبت از اين موجودات دوست داشتني مي تواند هم به شما و هم به اين حيوانات آسيب زند.

نگهداري از حيوانات خانگي نيازمند تهيه وسايلي است که بايد از بازار تهيه کنيد،راه حل ديگر شايد خريد از فروشگاه هاي معتبر پت شاپباشد که بسياري از اين وسايل را با قيمت مناسب در اختيار شما قرار مي دهد اين فروشگاه ها به منظورتامين مايحتاج حيوانات خانگي راه اندازي شده اند تا مردم بتوانند از طريق سايت و به آساني هر چه را که براي حيوان خانگي شان نياز دارند تامين کنند. فروشگاه هاي زيادي در اين زمينه فعاليت مي کنند که هر کدام خدمات متنوع و کالاهاي با کيفيتي را ارائه مي کنند.در ادامه با دانستني هاوب سايت ميخکوبهمراه باشيد تا در مورد وسايل مورد نياز براي نگهداري حيوانات خانگيبراي شما بيشتر بگوييم.

فاکتورهاي موثر در جهت انتخاب بهترين پت شاپ

رضايت بالاي مشتريان از خريد ها محصولات متنوع و پوشش تمامي حيوانات خانگي ارائه ي محصولات با کيفيت قيمت مناسب پشتيباني ارسال از طريق پيک در شهر و ارسال از طريق پست به سراسر کشور داشته باشند داراي نماد الکترونيکي و ساماندهي باشند داراي اپليکيشن فروشگاهي باشند مشاوره با دامپزشک از طريق پت شاپ

محصولات ارائه دهنده در پت شاپ

انواع ظرف غذا سگ غذاهاي حيوانات قلاده وسايل بازي سبدهاي حمل حيوانات خانه هاي آماده لباس هاي مختلف براي انواع حيوانات خانگي انواع ظرف غذاي گربه فروش حيوانات در بعضي از پت شاپ ها و

 قلاده سگ

قلاده يکي از وسايلي است که شما مي توانيد از طريق پت شاپ هاي اينترنتي آن را تهيه کنيد. قلاده ها براي نژادهاي مختلف و انواع سگ ها متفاوت مي باشد و بسته به اين که چه مقدار هزينه کنيد و جنس آن چگونه باشد متفاوت است.

انواع قلاده

قلاده هاي گردني سگ قلاده هاي کمري (هارنس) و پوزه اي (هالتر) قلاده هاي کمري يا کتفي قلاده هاي گردني سگک دارکه از يک نوار چرمي يا نايلوني و يک عدد سگک درست شده است شايد متداول ترين قلاده اي باشد که براي سگ ها استفاده مي شود. ازاين قلاده بيشتر براي آموزش دادن و تربيت کردن سگ کاربرد دارد. قلاده هاي پوزه اي داراي قسمتي پلاستيکي اند که پشت سر سگ و روي بيني اش بسته مي شود. از اين قلاده سگکمتر امروزه استفاده مي شود. از کاربرد اين قلاده ها مي توان به اعمال کنترل بيشتر بر روي سر سگ ها اشاره نمود. اگر قصد داريد که از اين قلاده استفاده کنيد بهتراست قبل ازآن با دامپزشک خود مشورت کنيد چرا که استفاده ي نادرست ازاين قلاده ها ميتواند باعث آسيب رساندن به سگتان شود. قلاده هاي کمري يا کتفي دوربدن و درپشت سگ بسته مي شود که داراي ۲ قسمت است: ۱- يکي از اون ها دورشکم رو ميگيرد. ۲ جلوي سينه بسته مي شود.

اين ۲ قسمت در پشت حيوان به همديگر متصل هستند. از کاربرد اين قلاده مي توان براي سگ هايي که مشکل مفاصل گردن دارند يا در قسمت سر يا گردنشان آسيب يا جراحتي وجود دارد اشاره کرد.

لوازم سگ خانگي

هر حيواني براي نگهداري به يکسري وسايل احتياج دارد، خريدن اين وسايل باعث مي شود که شما راحت تر از سگ خود مراقبت کنيد و همچنين سگتان کمتر باعث دردسر شما شود.

جعبه با اندازه مناسب

سگ ها عادت دارند در محلي مخصوص به خودشان مخفي شوند و امنيت داشته باشند سعي کنيد جعبه اي که انتخاب مي کنيد متناسب با سايز حيوانتان باشد چرا که کوچک و بزرگ بودن آن باعث مشکلاتي براي حيوان شما مي شود. يک جعبه ي ايده‌ آل داراي سه وجه ديواره است.

پنل‌ هاي سيمي

اگرمي خواهيد که حيوانتان به اتاق خاصي دسترسي نداشته باشد و يا به مکان هايي نرود اين پنل ها به شما کمک مي کند.

پد مخصوص دستشويي

اين پد ها براي توله ها که ايمني بدني ضعيفي دارند و براي سگ هايي که در آپارتمان اند و نمي توانند در خارج از آن کارشان را انجام دهند مناسب است.

اسباب ‌بازي‌هاي جويدني

با خريدن اين نوع اسباب بازي ها مي توانيد از جويده شدن وسايل منزل خود جلوگيري کنيد.

قلاده

براي بيرون رفتن از خانه استفاده از قلاده مناسب مي باشد.

اسپري سيب تلخ

در کناراسباب بازي هاي جويدني مي توانيد از اين اسپري ها روي وسايل منزل استفاده کنيد اين اسپري ها براي انسان ها بدون بو ولي براي سگ ها بوي زننده و طعم تندي دارد.

غذا و ظرف غداي سگ

اين وسيله براي سگ شما بسيار ضروري است. سگ ها در روز ۳ وعده غذا مي خورند. ظرف آب تميز در کنارآن ضروري است.

تميزکننده‌ هاي آنزيمي

درمواقعي که سگتان اشتباهي در نقطه اي از خانه دستشويي مي کند با استفاده ازاين ها سريعا بايد تميز شود.

منبع: www.meekhkoob.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هرآنچه که براي مراقبت حيوانات خانگي نياز داريد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..