تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف بیش از ۷ تن انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ سردار ناصر اصلانی فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی امروز در جمع خبرنگاران، مبارزه با مواد مخدر را یکی از اولویت‌های مهم پلیس و عامل موثر در پیشگیری از سایر جرایم بر شمرد و گفت: در ۶ ماه نخست سالجاری ۷ تن و ۵۶۲ کیلو گرم انواع مواد مخدر در سطح استان کشف و ضبط شد که از این میزان یک تن و ۸۶۰ کیلو گرم مواد مخدر سنتی و ۵ تن و ۸۰۱ گیلو گرم پیش ساز‌ها و تولید شیشه بود.

سردار اصلانی افزود: میزان کشفیات انواع مواد مخدر در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشت.

وی گفت: در رابطه با جلوگیری و کشف پیش ساز‌ها و مواد اولیه تولید شیشه بیش از ۲۰ عملیات نیز در نیمه نخست سالجاری انجام گرفت که ۴۱ درصد در بحث پیش ساز‌ها و تولید شیشه کاهش کشفیات بود.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی در رابطه با عاملان مواد مخدر نیز اظهار کرد: در ۶ ماه نخست سالجاری بیش از ۱۱ هزارو ۵۲۴ نفر در قالب ۳۶ باند دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند که از این تعداد ۲۶۰ نفر قاچاقچی حرفه‌ای و سازمان یافته، یک هزار و ۹۴۷ نفر هم توزیع کننده، ۹ هزار و ۳۱۷ نفر نیز معتادین متجاهر و ولگرد بودند.

سردار اصلانی میزان اموال توقیف شده قاچاقچیان را در ۶ ماه نخست سالجاری ۵ میلیارد و ۵۶۶ میلیون تومان ذکر کرد که با دستور مقامات قضایی توقیف شده است.

گفتنی است نمایشگاهی از کشفیات انواع مواد مخدر در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برپا شده است.

انتهای پیام/پ

کشف مواد مخدر در آذربایجان غربی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف بیش از ۷ تن انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..