تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شما نظر دهید/ مجلس درباره الحاق به قانون مبارزه با پولشویی چه تصمیمی بگیرد؟

شما نظر دهید/ مجلس درباره الحاق به قانون مبارزه با پولشویی چه تصمیمی بگیرد؟

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - تلاش‌ها برای سرعت بخشیدن به بررسی لایحه الحاق به کنوانسیون مبارزه با پولشویی در حال انجام است، دفعه قبل که این لایحه در دستورکار مجلس بود برخی نمایندگان مخالف با تجمع و نصب طومار نوشته‌هایی مانع رسیدگی به آن شدند که این مسئله منجر به دو ماه مسکوت گذاشتن لایحه شد. حالا بعد از اتمام این دوره قرار است مجلس دوباره به موضوع ورود کند.

به گزارش خبرآنلاین، سال گذشته دولت برای تغییر وضعیت خاکستری ایران در FATF «لایحه پالرمو یا الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با جرائم سازمان یافته»، «لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم»، «لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی» و «لایحه اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم» را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد. مهلت ایران خردادماه به پایان رسید اما به مدت 4 ماه تمدید شد. حالا مهلت دوم نیز رو به پایان است و نشست FATF در دهه آخر مهر برگزار می شود.

آخرین لایحه از لوایح چهارگانه یعنی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم (CFT) روز یکشنبه هفته آینده در مجلس شورای اسلامی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و طبق اعلام هیأت رئیسه این جلسه از صدا و سیما به طور زنده پخش می شود.

مسئولان کشور تمام تلاش خود را برای کمرنگ کردن تحریم های همه جانبه آمریکا علیه ایران به کار گرفتند. با توجه به اهمیت موضوع و اینکه قانون شدن چهار لایحه یادشده لازمه عملیاتی شدن راهکار ویژه مالی اروپا برای ایران است، خبرآنلاین از کاربران می پرسد که به نظر شما نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه باید چه تصمیمی اتخاذ کنند ؟

29214




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شما نظر دهید/ مجلس درباره الحاق به قانون مبارزه با پولشویی چه تصمیمی بگیرد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..