تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زلاتان به فوتبال اروپا برمی‌گردد؟

۷۷۹۹۶۶

۱۸ بازدید

مهاجم سوئدی احتمالا در ژانویه دوباره به فوتبال اروپا بازمی‌گردد تا در سری A پا به توپ شود.

ایسنا: به نقل از موندو دپورتیوو، زلاتان ایبراهیموویچ همیشه با چالش‌های جدیدی روبرو می‌شود. مهاجم سوئدی در آخرین ماجراجویی‌اش در لیگ MLS توانست با پیراهن گالاکسی در ۲۴ بازی ۲۰ گل به ثمر برساند، همچنین ۶ پاس گل دهد.

این آمار از نگاه اروپایی‌ها پنهان نمانده و به همین خاطر ممکن است بازیکن ۳۷ ساله دوباره در این قاره پا به توپ شود. به نوشته کوریه دلا سرا باشگاه میلان علاقه‌مند به جذب دوباره مهاجم سوئدی است. ایبراهیموویچ در سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ در تیم ایتالیایی پا به توپ بود.

جنارو گتوسو، سرمربی روسونری اکنون تنها دو مهاجم در نوک خط حمله در اختیار دارد. گونسالو ایگواین و پاتریک کوترونه جوان در این پست بازی می‌کنند. او می‌خواهد با حضور زلاتان تجربه را به این خط بیفزاید و بتواند دوباره در لیگ قهرمانان رقابت کند و در لیگ اروپا به بالاترین عنوان ممکن برسد.

احتمالا ایبراهیموویچ پیش از بازنشسته شدن در مالموی سوئد (باشگاهی که فوتبال خود را در آن جا شروع کرد) دوباره در سری A پا به توپ خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زلاتان به فوتبال اروپا برمی‌گردد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..