تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسماعیل: پرسپولیس خیلی تدافعی بازی کرد

۷۷۹۹۲۷

۸ بازدید

ما به اندازه ای که باید و شاید در این بازی خوب نبودیم، اما حالا برای ارائه نمایشی در سطح بالاتر با انگیزه ای زیاد به تهران می رویم و با پیروزی به دوحه باز می گردیم

ورزش سه: اسماعیل بازیکن السد در مصاحبه با ای اف سی گفت: ما بازی را تا دقایق پایانی کنترل کردیم، احساس می کردیم برخی از بازیکنان آن ها خسته شده اند، بنابراین سعی کردیم که تیم را جلو بکشیم و پیروزی را از آن خودمان کنیم، اما متاسفانه برعکس آن اتفاق افتاد. با این حال، از حالا به بازی در تهران و به دست آورن نتیجه مناسب فکر می کنیم.

وی ادامه داد: تیم های ایرانی معمولا در برابر ما «باز» بازی می کردند، اما پرسپولیس در این دیدار کاملا تدافعی و بسته بود. فکر می کنم آن ها در مقابل هواداران خودی، بازی هجومی تری را ارائه دهند و این اتفاق برای ما خوشایند خواهد بود، می توانیم از این موضوع به سود خود استفاده کنیم و نتیجه مورد نظرمان را بگیریم.

البته، ما به اندازه ای که باید و شاید در این بازی خوب نبودیم، اما حالا برای ارائه نمایشی در سطح بالاتر با انگیزه ای زیاد به تهران می رویم و با پیروزی به دوحه باز می گردیم.

وی گفت: خوشبختانه برای به دست آوردن آمادگی، زمان خوبی در اختیار داریم و السد تا آن زمان مسلما در وضعیت بهتری قرار خواهد داشت؛ نکته حائز اهمیت این است که به بخت های خود برای صعود کاملا باور داشته باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسماعیل: پرسپولیس خیلی تدافعی بازی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..