تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امضای تفاهم نامه بیمه حوادث دانشجویان علوم پزشکی کشور

توسط شرکت بیمه رازی و اداره کل دانشجویی وزارت بهداشت صورت گرفت:

به گزارش شمانیوز، عباس رنجبر کلهرودی مدیر بیمه های عمر و حوادث شرکت بیمه رازی ضمن اعلام خبر مذکور اظهارداشت: براساس تفاهم نامه امضاء شده بین شرکت بیمه رازی و اداره کل دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کلیه دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور و مراکز وابسته از مهرماه جاری و برای هفتمین سال متوالی تحت پوشش بیمه های حوادث دانشجویی قرارخواهند گرفت.

مدیر بیمه های عمر و حوادث شرکت بیمه رازی افزود: حسب تفاهم نامه امضاء شده با انعقاد قرارداد بیمه حوادث دانشجویی مذکور، کلیه دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی به مدت یک سال و در تمام مدت شبانه روز تحت پوشش بیمه های فوت، نقص عضو و از کارافتادگی و هزینه پزشکی ناشی از حوادث بیمه رازی قرار خواهند گرفت.

رنجبر کلهرودی افزود: تفاهم نامه و نحوه انعقاد قرارداد با کلیه دانشگاه های علوم پزشکی کشور و مراکز وابسته به شعب شرکت بیمه رازی در سراسر کشور ابلاغ شده است و شعب این شرکت از اول مهر ماه ارائه خدمات بیمه ای خود را به دانشگاه ها آغاز کرده اند.

مدیر بیمه های عمر و حوادث شرکت بیمه رازی درادامه یادآور شد که شرکت بیمه رازی با ارائه طرح های بیمه مختلف در حوزه بیمه های زندگی و بیمه های حوادث و بیمه های مسافران ورودی و خروجی از کشور، طرح های مختلف و متنوعی را عرضه کرده است که مورد استقبال بیمه گذاران و بیمه شدگان قرارگرفته است که از آن جمله می توان از طرح های بیمه زندگی آینده ساز در رشته بیمه عمر و سرمایه گذاری، بیمه جامع عمر و حوادث گروهی و بیمه مسافران عتبات عالیات نام برد که از آخرین طرح هایی است که در حوزه بیمه های اشخاص توسط شرکت بیمه رازی عرضه شده است.

منبع:روابط عمومی شرکت بیمه رازی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امضای تفاهم نامه بیمه حوادث دانشجویان علوم پزشکی کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..