تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش‌بینی بارش باران و برف در ۲۳ استان کشور/کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای دما

پیش‌بینی بارش باران و برف در ۲۳ استان کشور/کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای دما

جامعه > محیط زیست - روز جمعه بارش برف در ارتفاعات استان اردبیل روی می‌دهد، شنبه نیز ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های تهران، البرز و قزوین بارش برف پیش بینی شده است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از سازمان هواشناسی کشور، روز جمعه با نفوذ پر فشار به سواحل دریای خزر جریان‌های سرد شمالی باعث افزایش ابر، بارش باران، شدید باد شدی دماد و کاهش در استان‌های شمالی کشور می‌شود. جمعه استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، خراسان شمالی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، آذربایجان‌های شرقی و غربی بارش وزش باد شدید با کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای دما خواهند داشت.

روز جمعه بارش برف در ارتفاعات استان اردبیل روی می‌دهد، شنبه نیز ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های تهران، البرز و قزوین بارش برف پیش بینی شده است.

۴۲۲۳۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش‌بینی بارش باران و برف در ۲۳ استان کشور/کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای دما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..