تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تراکتورسازی در انتظار انتخاب سرمربی جدید

تراکتورسازی در انتظار انتخاب سرمربی جدید

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد تقوی بعد از جدایی توشاک به طور موقت هدایت تراکتورسازان را برعهده گرفت و این تیم تبریزی در ۲ هفته اخیر نتایج خوبی گرفته است و این احتمال وجود دارد تقوی در پستش ابقا شود.

گفته می‌شود جلسه‌ای میان زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی و تقوی برگزار شده است و در این جلسه مقرر شد که یک مربی صاحب نام خارجی به زودی جایگزین تقوی می‌شود.

محمد تقوی سرمربی موقت تراکتورسازی هم اذعان کرده که قراردادش با تراکتورسازی به عنوان مربی امضا شده و هر تصمیمی که مسئولان درباره سرمربی جدید بگیرند به خودشان مربوط است. البته تقوی از حضور یک مربی طراز اول دنیا در تراکتورسازی همانند فان خال استقبال کرده است.

مصطفی زنوز موسوی مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: تقوی بعد از دیدار با خانواده اش و شرکت در تمرینات تیم بشیکتاش ترکیه بامداد امروز به تبریز بازگشت و قرار است تمرینات تیم را پیگیری کند. تا زمانی که مسئولان باشگاه درباره سرمربی جدید تصمیم نهایی را بگیرند تقوی هدایت تیم را برعهده دارد.

او ادامه داد: در حال حاضر تقوی تیم را تمرین می‌دهد و اگر مسئولان بخواهند او به کارش ادامه می‌دهد در غیر این صورت سرمربی جدید را به باشگاه اعلام می‌کنند تا به اطلاع عموم برسانیم.

موسوی درباره جلسه مالک باشگاه تراکتورسازی با تقوی بیان کرد: اطلاعی از این جلسه ندارم تا جزئیاتش را در اختیار رسانه‌ها قرار بدهم. به هر حال کمیته فنی در حال بررسی گزینه‌های مدنظر است و زمانی که به نتیجه نهایی رسیدند به باشگاه اعلام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: مذاکره مخفیانه مالک تراکتورسازی با گزینه های مربیگری مربیان نامدار فوتبال دنیا در میان گزینه‌های هدایت تراکتورسازی بیانیه باشگاه تراکتورسازی درباره وضعیت کادرفنی این تیم

انتهای پیام/

آخرین وضعیت سرمربی جدید تراکتورسازی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تراکتورسازی در انتظار انتخاب سرمربی جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..