تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلسوزان نظام باید پا به پای مردم در صحنه حضور داشته باشند/بهبود شرایط اقتصادی در هفته های آینده

ساعت: 10:10 منتشر شده در مورخ: 1397/07/11 شناسه خبر: 1414755

فرماندار زنجان گفت: ضروری است با همدلی دلسوزان نظام اسلامی بتوانبم در کنار هم اشتباهات گذشته را جبران کرده و پا به پای مردم در صحنه دفاع حضور داشته باشیم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛رضا عسگری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: مردم ایران در مقاطع مختلف تاریخ انقلاب و حوادث به ویژه حوادث یک سال گذشته جانانه در صحنه حاضر شده و از نظام اسلامی پشتیبانی و حمایت کرده اند.

وی با اشاره به فعالیت موسسات خیریه در سطح کشور و استان زنجان،افزود: زنجان به عنوان پایتخت و مرکزی برای همگرایی،همدلی و مهربانی زبانزد در بین استان های کشور محسوب می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: برندهای خوبی از جمله مهرانه به عنوان انجمن خیریه در استان زنجان در کنار 300 موسسه خیریه فعالیت می کنند که ظرفیت های بزرگی برای استان است که به برکت نظام در چهار دهه ایجاد شده است.
فرماندار زنجان ادامه داد: امروز  دشمن تلاش می کند نظام را از پای درآورد که اگر در گذشته به صورت پنهانی این دشمنی علیه نظام اسلامی وجود داشت امروز عریان توسط مقامات رسمی گفته می شود و اگر زمانی احزاب و گروه ها و شخصیت های دست چندم اظهار نظر می کردند،امروز از زبان رییس جمهور آمریکا دشمنی علیه ایران ساری و جاری می شود.
عسگری افزود: در چنین شرایطی دشمن همه داشته های خود را برای ناامید کردن مردم به صحنه می آورده است  و در شرایط امروز با توجه به گسترش و اثرگذاری رسانه های نوظهور که جای بسیاری از احزاب و گروه های مرجع را گرفته اند،این رسانه ها افکار عمومی را هدایت کرده و کانال هایی که مشخص نیست افراد فعال آن به کجا وصل بوده و ارتزاق می شوند، پای کار آمده اند.
وی بیان داشت: برخی کشورهای منطقه بعد از دوران دفاع مقدس که پشت سر صدام قرار گرفته و هزینه های مالی جنگ را تامین کردند بار دیگر به این امید که بتوانند در ضربه به نظام اسلامی نقشی داشته باشند هزینه می کنند که جو روانی که ایجاد شد در فضای امروز بی تاثیر نبود.
این مسئول تصریح کرد: ضروری است با همدلی دلسوزان نظام اسلامی بتوانبم در کنار هم اشتباهات گذشته را جبران کرده و پا به پای مردم در صحنه دفاع حضور داشته باشیم اگر چه بخشی از مشکلات امروز ناشی از آسیب ها در طول ۱۵ سال گذشته است که هر کدام از جریان های سیاسی سهم داشته و گاهی سیاه نمایی هایی برای حذف رقیب در برخی مقاطع بوده است و با وجود همه کارهای و خدمات مطلوب که در چهل سال گذشته انجام شده است،جریان های سیاسی همدیگر را متهم کردند.
فرماندار زنجان ادامه داد: برای اینکه از این مقطع عبور کنیم نیاز به همدلی داشته و باید اشتباهات را در مسیر خدمت رسانی به مردم مرور کرده و فعالیت سیاسی،فرهنگی و احتماعی آسیب شناسی شده و برای ارتقای سرمایه اجتماعی که مردم هستند،تلاش کنیم.

عسگری بیان داشت: مردم همواره در صحنه بوده اند و در  انتخابات نیز قبل از دعوت سازمان ها،تشکل ها و احزاب با جان و دل به صحنه آمدند که ضروری است تلاش مسئولان استفاده از همه ظرفیت ها برای از بین بردن بدبینی و یاس و نا امیدی که دشمن از همه ظرفیت برای تزریق استفاده می کند، استفاده کنیم.
وی برضرورت پاسخگویی به مطالبات مردم در حوزه های اقتصادی، اجتماعی،سیاسی و فرهنگی تاکید کرد و افزود:هر مقطعی اگر دلار را به عنوان یک معیار و شاخصی که در حوزه های اقتصادی نمود دارد توجه کنیم، در طول ۴۰ سال گذشته هر زمانی قیمت دلار افزایش یافته است،کالاها و خدمات هم به همان نسبت افزایش یافته است مثلا اگر ۱۰۰ درصد دلار افزایش می یافت کالا و خدمات نیز به همان میزان افزایش می یافت،اما در این دوره به صورت حبابی دلارچند صد درصد افزایش یافت اما کالاهای اساسی افزایش کمتری داشت.

وی تصریح کرد: آمار و ارقام نشان می دهد که وضعیت نظام جمهوری اسلامی با دوران جنگ تفاوت اساسی دارد و بسیاری از نیازمندی های جامعه تامین و واحدهای صنعتی و تولید کننده نیاز کشور را تامین می کنند همانگونه که در بخش کشاورزی به خودکفایی های خوبی رسیده ایم.
این مسئول افزود: باید با کمک مردم از این فضا عبور کرده و دشمن را ناامید کنیم چرا که  دشمن آرزوی نابودی جمهوری اسلامی را به گور خواهند برد، بدخواهانی که دنبال حذف نظام از جغرافیای جهان بودند امروز نیستند و یا توسط مردم سرنگون شده و یا دستشان به نوعی از دنیا کوتاه شده است.
وی صدام را نماد بارز دشمنی علیه نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: وی تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به نظام اسلامی به کار برد اما مردم جانانه دفاع کردند.

این مسئول  مردم را سرمایه اصلی نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: این سرمایه هر وقت احساس کنند اقدامشان به بقای نظام کمک می کند با جان و دل به صحنه می آیند و در صورتی که متوجه شوند رفتارشان به نظام آسیب می زند در رفتار خود بازنگری می کنند.

فرماندار زنجان گفت: امروز ثبات و آرامش در بازار وجود دارد و حباب ها رو به پایان بوده و شرایط در هفته های آینده بهتر می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلسوزان نظام باید پا به پای مردم در صحنه حضور داشته باشند/بهبود شرایط اقتصادی در هفته های آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..