تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




‏خط لوله انتقال فرآورده ری ـ ساری مجددا فعال شد

ساعت: 11:45 منتشر شده در مورخ: 1397/07/11 شناسه خبر: 1414792

با تلاش شبانه روزی کارکنان مدیریت منطقه شمال شرکت خطوط لوله و ‏مخابرات نفت ایران، خط لوله 12 اینچ انتقال فرآورده ری – ساری مجدداً در مدار ‏عملیاتی قرار گرفت‎.‎

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، ارسلان رحیمی مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمال با اشاره به تلاش سه روزه متخصصان منطقه شمال برای مهار نشتی بنزین و ترمیم پارگی خط لوله 12 اینچ فرآورده های نفتی ری ـ ساری در منطقه سوادکوه، از اتمام این عملیات شبانه‎روزی و بازگشت خط لوله به مدار انتقال در ساعت 21:30 شب گذشته خبر داد.

وی حساسیت بالای این عملیات را مهم ارزیابی کرد و افزود: با اقدامات پیشگیرانه انجام شده، علاوه بر جلوگیری از بروز حوادث ثانویه، خسارت‎های زیست محیطی نیز به کمترین ممکن رسید.

رحیمی با قدردانی از نقش راهبردی مدیریت شرکت در این حادثه و همدلی و انسجام تمام نیروهای فعال، از همکاری اهالی روستای طالع و فرمانداری شهرستان سوادکوه، مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران، نیروهای امدادی، پلیس راه نیروی انتظامی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای، اداره‎کل محیط زیست، سازمان آتش‎نشانی شهرهای ساری و سوادکوه، شرکت پخش ناحیه ساری و همه دستگاه‎های یاری دهنده در اجرای موفقیت‎آمیز این عملیات گفت: ‏از مهم‌ترین اقدامات پیشگیرانه برای رفاه حال مردم و جلوگیری از احتمال بروز حوادث بیشتر، جابجایی چند خانواده مجاور خط به خارج از منطقه خطر بود که این اهالی نیز با کنترل شرایط پس از چند ساعت به منازل خود باز گشتند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «‏خط لوله انتقال فرآورده ری ـ ساری مجددا فعال شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..