تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کندل نمایندگی DELL: برای خرید لپ تاپ دل یا تعمیرات محصولات دل حتما بخوانید

برند آمریکایی دِل که دفتر اصلی آن در آستین تگزاس است، سال‌هاست در زمینه محصولات IT و دنیای تکنولوژی فعالیت دارد و کاربران زیادی در ایران از محصولات DELL استفاده می‌کنند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

به عقیده کاربران محصولات این کمپانی از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است که این موضوع یعنی عمر زیاد دستگاه موجب شده تا همواره کاربران، این برند را به سایر برندهای موجود ترجیح دهند. باید اعتراف کرد که برند دل همواره به عمر دستگاه ها توجه زیادی دارد و از تکنولوژی ساخت بسیار بالایی برخوردار است.

همین موضوع کمپانی بزرگ آمریکایی دل را به یک ابرقدرت در زمینه کامپیوترهای شخصی، سرور و تبلت تبدیل کرده است. در ادامه با محصولات دل و خانواده های لپ تاپ‌های دل بیشتر آشنا می‌شویم.

قبل از معرفی محصولات دل لازم است بدانیم که کمپانی دل در ایران نیز از نمایندگی معتبر و رسمی برخوردار است که نمایندگی دل با عنوان کندل ایران در کشور فعالیت دارد و با توجه به شرایط تحریم، کندل ایران با واسطه نمایندگی کانادایی دل، فروش محصولات، خدمات، گارانتی و تعمیرات را توسط این نمایندگی پوشش می دهد و برای مشاهده محصولات دل و خدمات این مجموعه می توانید به وب سایت رسمی کندل ایران مراجعه فرمائید.

کندل نمایندگی دل در ایران، مفتخر است توانسته در سراسر کشور محصولات دل را با گارانتی معتبر کندل ایران عرضه کند و  با رضایت اکثریت کاربران همراه باشد. کاربران عزیز برای اطمینان در اصالت کالا و قیمت مناسب محصولات دل، می توانند با خیالی آسوده محصولات DELL را از نمایندگی دل در ایران تهیه کنند.

 کاربران عزیز می توانند برای خرید محصولات دل و یا خرید لپ تاپ دل به وب سایت کندل ایران مراجعه کنند و یا بصورت حضوری به Show Room کندل در تهران مراجعه کنند.

کندل با ارائه خدمات پس از فروش ، همواره در کنار مشتریان دل خواهد بود.

کندل نمایندگی DELL

محصولات دل

تنوع محصولات در دل (Dell) بسیار زیاد است اما در مجموع محصولات دل به موارد زیر تقسیم می شود:

 لپ‌تاپ‌های دل مانیتورهای دل کامپیوترهای شخصی دل آل این وان یا کامپیوترهای همه کار دل (All in one) کیس‌ها و سرورهای دل

تمام محصولات دل از جمله لپ تاپ های DELL از تنوع مختلفی برخوردار هستند. این برند برای تمامی امور یک پیشنهاد مناسب طراحی کرده است. برای مثال استفاده در امور خانگی، اداری، صنعتی، نظامی، گیمینگ و غیره.

لپ تاپ های دل

لپ تاپ های دل، به چند دسته تقسیم می شوند:

 سری اینسپایرون: لپ‌تاپ‌های اداری، خانگی، گیمینگ  سری لتیتود: لپ‌تاپ‌های صنعتی و نظامی  سری وسترو: لپ‌تاپ‌های اداری و تجاری لوکس سری ایکس پی اس: لپ‌تاپ‌های لاکچری و لوکس دل سری الین ویر: لپ‌تاپ‌های گیمینگ دل (مخصوص بازی)

کندل نمایندگی DELL

تعمیرات محصولات دل

یکی از مهم‌ترین نکات هنگام خرید لپ تاپ یا هر محصول دیگر این است که هنگامی که دچار مشکل یا نقص سخت افزاری یا نرم افزاری می‌شوید، مراکز مجاز آن برند برای شما خدماتی را در نظر گرفته باشند. نمایندگی کندل ایران از کاربران دل می خواهد که در صورت بروز هرگونه مشکلی ابتدا به نمایندگی مجاز دل (کندل ایران) در کشور مراجعه فرمایند و از مراجعه به مراکز غیرمجاز خودداری نمایند، چرا که این مورد موجب خسارات بیشتر به دستگاه شما می شود.

برای تعمیرات لپ تاپ دل ابتدا با نمایندگی دل تماس بگیرید تا کارشناسان دِل، شما را راهنمایی کنند یا می توانید از  وب سایت کندل ایران بازدید کنید. سپس می‌توانید به نمایندگی دل در تهران مراجعه کنید یا اگر ساکن تهران نیستید با کندل ایران تماس حاصل کنید.

باتوجه به شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی کشور، مجموعه کندل ایران به عنوان نمایندگی مجاز و رسمی دل در کشور و با توجه به اصل مشتری مداری تمامی کالاهای برند دل و قطعات جانبی تعمیرات اعم از باتری، شارژر، نمایشگر، مادربرد، پردازنده که تا ۱۰ سال گذشته در بازار موجود بودند، توسط نمایندگی رسمی این قطعات تامین می‌شود و مشتریان عزیز می‌توانند با خیال راحت می به این برند در ایران اعتماد کنند، چرا که کندل ایران خدمات پس از فروش را بسیار جدی و مهم می داند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کندل نمایندگی DELL: برای خرید لپ تاپ دل یا تعمیرات محصولات دل حتما بخوانید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..