تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان مهلت معرفی فیلم برای اسکار خارجی

مهلت معرفی فیلم برای حضور در شاخه بهترین فیلم غیرانگلیسی جوایز سینمایی اسکار در حالی به پایان رسیده که تاکنون ۷۹ کشور فیلم‌های نماینده خود را برای شرکت در این رقابت به آکادمی معرفی کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار آخرین مهلت ارسال و معرفی فیلم‌ها از سوی کشورهای مختلف برای رقابت در شاخه بهترین فیلم خارجی اسکار ۲۰۱۹ را روز اول اکتبر ۲۰۱۹( ۹ مهرماه) اعلام کرده بود و با پایان این مهلت تاکنون ۷۹ کشور نمایندگان خود را برای حضور در رقابت معرفی کرده‌اند. 

 این در حالی است که سال گذشته در مجموع ۹۲ کشور نمایندگان خود را برای شرکت در شاخه بهترین فیلم غیرانگلیسی جوایز اسکار معرفی کردند و رکورد تعداد معرفی فیلم در این بخش شکسته شد.

در حالی که مهلت قانونی اعلام‌شده از سوی آکادمی اسکار به پایان رسیده اما همچون سال‌های گذشته مطمئنا شمار کشورهای حاضر در  رقابت اسکار ۲۰۱۹ نیز افزایش خواهد یافت. 

سینمای ایران که تاکنون دوبار با فیلم‌های «جدایی نادر از سیمین» و «فروشنده» برنده اسکار خارجی شده امسال فیلم «بدون تاریخ بدون امضاء» به کارگردانی وحید جلیلوند را به عنوان نماینده خود در این شاخه از جوایز سینمایی اسکار معرفی کرده است. 

 بر اساس قوانین آکادمی اسکار، تمامی فیلم‌های واجد شرایط برای رقابت در این شاخه باید بین تاریخ ۹ اکتبر ۲۰۱۷ (۹ مهر ۱۳۹۶) تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۸ (۸ مهر ۹۷) حداقل به مدت ۷ روز در سینماهای کشور مبدا اکران شده باشند. 

مراسم اعطای جوایز نود و یکمین دوره‌ اسکار روز ۲۴ فوریه (۵ اسفند) در لس‌آنجلس برگزار می‌شود. 

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان مهلت معرفی فیلم برای اسکار خارجی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..