تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پدر مجید غلام‌نژاد، بازیکن استقلال که از دنیا رفت سکوتش را شکست

پدر مجید غلام‌نژاد، بازیکن استقلال که از دنیا رفت سکوتش را شکست

ورزش > لیگ برتر - مجید غلام‌نژاد اخیرا درگذشت و سر و صدای زیادی در فوتبال ایران به راه افتاد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ درگذشت ناگهانی مجید غلام نژاد بازیکن سابق استقلال، سایپا و تیم ملی خبر تلخ و ناگواری بود. پدر مجید که مدتی سکوت کرده بود، حالا درباره جزئیات درگذشت این بازیکن می گوید: «متاسفانه مجید غرق شد. این را پزشکان هم تائید کرده اند. نه بحث شیرجه بوده و نه برخورد با سنگ. مجید قصد داشت عرض رودخانه را شنا کند که متاسفانه پایش در گرداب گیر کرد و غرق شد. این اتفاق در آنجا سابقه داشته و غریق ها می گویند تابلوی شنا کردن ممنوع در 50 متر آنطرفتر بوده ولی بچه ها آن را ندیده اند. حالا فقط بحث سم شناسی مانده که به درخواست پزشک او انجام داده اند و جوابش به زودی اعلام می شود.»

252 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پدر مجید غلام‌نژاد، بازیکن استقلال که از دنیا رفت سکوتش را شکست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..