تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیوع سرطان، چالش بزرگ بشری/ عوارض درمان‌ سرطان بر قلب مبتلایان/ از هر ۶ نفر در جهان یکی به سرطان مبتلا است

شیوع سرطان، چالش بزرگ بشری/ عوارض درمان‌های سرطان بر قلب مبتلایان/ از هر ۶ نفر در جهان یکی به سرطان مبتلا استسلمانیان گفت: با افزایش شیوع سرطان در جهان، این بیماری به چالش بزرگ بشری تبدیل شده است و از هر ۶ نفر یکی مبتلا به سرطان است. به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ثریا سلمانیان دبیر همایش کاردیوآنکولوژی در آستانه برگزاری همایش کاردیوآنکولوژی اظهار داشت: با افزایش شیوع سرطان در جهان در حال حاضر این بیماری به چالش بزرگ بشری تبدیل شده است و طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت از هر 6 نفر یکی مبتلا به سرطان است و این بیماری سومین علت مرگ و میر به شمار می‌رود.

وی افزود:‌ مهمترین شانس بیمار، تشخیص بیماری آن در مراحل اولیه و درمان به موقع است که خوشبختانه با تشخیص‌های زود هنگام بسیاری از بیماران گرفتار سرطان نجات پیدا می‌کنند و طول عمر بیشتری نسبت به بیماران مبتلا به سرطان گذشته دارند.

دبیر همایش کاردیوآنکولوژی گفت: طول عمر بیمار مبتلا به سرطان که افزایش یابد، حفظ کیفیت زندگی آنها از طریق کاهش عوارض درمان و مدیریت درمان آن مدنظر قرار می‌گیرد و کاردیوآنکولوژی مبحثی است در این راستا که مسائل قلبی را در بیماران مبتلا به سرطان در نظر گرفته و از طرفی بیماران قلبی هم که مبتلا به سرطان هستند با چالش در درمان مواجه می‌شوند که در کاردیوانکوژی مورد توجه است.

اوناع روش‌های درمان سرطان

این رادیو انکولوژیست گفت: درمان‌های مختلف سرطان اعم از شیمی‌درمانی، هورمون‌درمانی و پرتودرمانی به ویژه در قفسه سینه با عوارض کوتاه و بلندمدت بر روی این قسمت از بدن همراه است که کاردیوآنکولوژی به این مسائل می‌پردازد.

وی گفت: کاردیوآنکولوژی در واقع بیمار قلبی مبتلا به سرطان و عوارض قلبی ناشی از درمان را مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌دهد.
گفتنی است؛ همایش کاردیوآنکولوژی ۱۲ مهرماه سال‌جاری در بیمارستان قلب شهید رجایی تهران با حضور اساتید و صاحبنظران برجسته در این حوزه برگزار و جدیدترین مباحث علمی مرتبط، مورد بحث و گفت‌وگو قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیوع سرطان، چالش بزرگ بشری/ عوارض درمان‌ سرطان بر قلب مبتلایان/ از هر ۶ نفر در جهان یکی به سرطان مبتلا است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..