تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلالی‌ها به مصاف شاگردان دایی می‌روند

تیم فوتبال استقلال تهران در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی باید به مصاف سایپا برود.

استقلال حریف سایپا در جام حذفی شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال استقلال و نفت مسجدسلیمان در چارچوب مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند و در نهایت شاگردان وینفرد شفر توانستند با تک گل روح الله باقری در دقیقه ۹۶ شاگردان مرزبان را شکست دهند.

با این نتیجه استقلال باید در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف تیم فوتبال سایپا برود.

با صعود استقلال به مرحله یک هشتم فقط یک دیدار دیگر با مشخص شدن چهره شانزده تیم حاضر در این مرحله باقی مانده که آن هم مسابقه تیم‌های پرسپولیس و نود ارومیه است.

بیشتر بخوانید: صعود روحیه بخش شاگردان شفر به مرحله یک هشتم نهایی قلعه نویی ۱۵ پله صعود کرد / پرسپولیس صدر را از استقلال پس گرفت

انتهای پیام/

آخرین اخبار از جام حذفی فوتبال ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلالی‌ها به مصاف شاگردان دایی می‌روند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..