تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید کلاه ایمنی دوچرخه سواری با چاپگر سه بعدی

تولید کلاه ایمنی دوچرخه سواری با چاپگر سه بعدیبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از نیواطلس و به ادعای فرد سازنده، کلاه ایمنی تازه که kupol نام دارد از امنیت و راحتی بیشتری در مقایسه با نمونه های رقیب برخوردار است.

این کلاه که توسط گابریل بوتین طراح کانادایی عرضه شده، از سه لایه مختلف با جزئیات متفاوت تشکیل شده است. پوسته این کلاه ایمنی از جنس پلیمر است و در زیر آن از مجموعه ای از قطعات پلاستیکی کوچک ضربه گیر استفاده شده که از هوا پر شده اند و در صورت برخورد با زمین مانع از انتقال ضربه و فشار به سر دوچرخه سوار می شوند.

لایه سوم و چسبیده به سر هم از صفحات منعطف پلاستیکی تشکیل شده که قطعات کوچک ضربه گیر بر روی آنها نصب می شود. این کلاه ایمنی مانعی برای مشاهده محیط اطراف ایجاد نمی کند و قرار است به قیمت حدود ۳۵۰ دلار روانه بازار شود.

منبع:مهر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید کلاه ایمنی دوچرخه سواری با چاپگر سه بعدی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..