تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعای جالب لوپتگی در حمایت از بنزما

۷۷۹۶۱۶

۱۸۶۷ بازدید

رئال مادرید در ادامه روند نامطلوبش امشب در لیگ قهرمانان نیز ناکام ماند و به زسکا باخت.

ورزش سه: رئال مادرید در ادامه روند نامطلوبش امشب در لیگ قهرمانان نیز ناکام ماند و به زسکا باخت.

 پس از شکست 3-0 برابر سویا و تساوی بدون گل برابر اتلتیکو در لالیگا، رئال در لیگ قهرمانان نیز ناکام ماند و با یک گل به زسکا باخت. این سومین بازی متوالی بود که رئال نتوانست گلی به ثمر برساند.

ادعای جالب لوپتگی در حمایت از بنزما

لوپتگی، سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« تنها چیزی که کم داشتیم گل بود. آن همه موقعیت داشتیم که هیچکدام گل نشدند. چند ضربه به تیر زیدم و از این حیث حقیقتا بدشانس بودیم. وقتی گل نمی زنید، واضح است که در رسیدن به پیروزی ناکام می مانید.

مشکل ما امشب فقط گلزنی بود. از هر راهی که فکرش را بکنید، گل زدن را امتحان کردیم. از چپ و راست توپ ریختیم. شوتزنی کردیم. پاس های عمقی دادیم و .... بازی هم به بدترین شکل ممکن برای ما شروع شد. دقیقه یک گل خوردیم و زسکا نیز همین را می خواست. آنها عقب کشیدند و دل به ضدحملات بستند. در فوتبال از این اتفاقات می افتد. امشب تیم بدشانسی بودیم.»

ادعای جالب لوپتگی در حمایت از بنزما

ادامه روند گل نزدن های بنزما:« همه بازیکنان از جمله بنزما مورد اعتماد من قرار دارند. کریم در تمام بازی ها حاضر بوده و بازیکنی است که کاملا مورد اعتمادم قرار دارد. گلزنی ها او از سر گرفته خواهند شد.

کریم امشب مثل دیگر بازیکنان در زدن ضربات نهایی دقت لازم را نداشت. باید توجه داشت که او به تنهایی مسئول گل زدن در رئال نیست. با اعتماد و آرامش خاطر، بار دیگر بردهای پرگلی به دست خواهیم آورد.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعای جالب لوپتگی در حمایت از بنزما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..