تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علائمي که نشان مي‌دهد زندگي‌تان از آنچه فکر مي‌کنيد بهتر است

علائمي که نشان مي‌دهد زندگي‌تان از آنچه فکر مي‌کنيد بهتر است

خبرگزاري آريا –
گاهي به زندگي‌تان و خودتان شک مي‌کنيد، روز‌هايي احساس خوبي نداريد و از خودتان راضي نيستيد و …، همه‌ي اين‌ها يعني اينکه همچنان تمايل داريد رشد کنيد و کامل شويد. يعني مي‌توانيد خويش آگاهي‌تان را پويا نگه داريد و هدفمند باشيد.
صورتحساب‌هاي اين ماه را پرداخت کرده‌ايد
داشتن زندگي بهتر
خويش آگاهي‌تان را پويا نگه داريد و هدفمند باشيد‎
حتي شايد توانسته باشيد مقداري هم پس انداز کنيد. فرقي نمي‌کند مبلغ صورتحساب‌ها چقدر بوده يا چه اندازه تاخير داشته‌ايد مهم اين است که بالاخره اين کار را انجام داده‌ايد.
خودتان را گاهي زير سوال مي‌بريد
گاهي به زندگي‌تان و خودتان شک مي‌کنيد، روزهايي احساس خوبي نداريد و از خودتان راضي نيستيد و …، همه‌ي اينها يعني اينکه همچنان تمايل داريد رشد کنيد و کامل شويد. يعني مي‌توانيد خويش آگاهي‌تان را پويا نگه داريد و هدفمند باشيد. بهترين آدمها کساني هستند که در پايان روز از خود مي‌پرسند: شايد راه بهتري هم براي انجام کارهايم وجود داشته باشد، چرا که نه؟!
شغلي داريد
زندگي بهتر
فرقي نمي‌کند روزي چند ساعت کار مي‌کنيد و چقدر حقوق مي‌گيريد، به هر حال شما پولي در مي‌آوريد که در هزينه‌ها کمک‌تان مي‌کند، غذايي براي خوردن فراهم مي‌کنيد، لباسي براي پوشيدن و سقفي که در زير آن آرامش داشته باشيد. مهم نيست اوضاع جوري که انتظار داشتيد پيش نمي‌رود، گاهي واقعا تقصير شما نيست. شما بايد بابت استقلالي که داريد و مي‌توانيد از پس خودتان بربياييد، به خودتان احترام بگذاريد.
براي پرداختن به کاري که دوست داريد وقت داريد
حتي اگر کار مورد علاقه‌تان «لم دادن روي کاناپه و تماشاي سريال محبوب‌تان» باشد!
نگران وعده‌ي بعدي غذاي‌تان نيستيد
داشتن زندگي بهتر
چيزهايي براي خوردن در يخچال يا کابينت آشپزخانه‌تان داريد و مي‌توانيد انتخاب کنيد چه بخوريد.
از غذايي که مي‌خوريد لذت مي‌بريد
صرفا براي بقا غذا نمي‌خوريد؛ خوردن براي‌تان لذتبخش است.
يکي دو دوست واقعا صميمي داريد
زندگي بهتر
خيلي‌ها تعداد دوست‌ها براي‌‌شان مهم است اما بالاخره مي‌فهمند که اين تعداد دوستان نيست که دلگرم‌شان مي‌کند بلکه کيفيت دوستي‌شان است که پشتوانه‌شان مي‌شود. دوستاني که با شما گرم و صميمي‌اند، شما را قبول دارند و در روزهاي خوشي و ناخوشي کنارتان هستند، سرمايه‌هاي واقعي‌اند و اگر شما حتي فقط يکي دو تا از اين دوستان داشته باشيد سرمايه داريد.
همان آدمي نيستيد که پارسال بوديد
هميشه چيزهايي هست که بخواهيد آنها را ياد بگيريد، مشغول‌شان شويد و مي‌توانيد راههاي بهتر شدن و تغيير کردن را پيدا کنيد. اين خيلي ارزشمند است.
هميشه فرصتي براي سرگرمي و شاد بودن پيدا مي‌کنيد، هر چند جزئي
داشتن زندگي بهتر
شايد سالها باشد که به کنسرت نرفته‌ايد اما گاهي براي خودتان کتاب مي‌خريد، به يک سفر يک روزه به شهر مجاور مي‌رويد و مجبور نيستيد تمام ساعت‌هاي روز را کار کنيد تا زنده بمانيد!
زياد درگير تيپ و ظاهرتان نيستيد
مثل خيلي‌ها مدام استرس ِ «چي بپوشم» نداريد! همين که سر و وضع‌تان مرتب و معقول باشد براي‌تان کافيست و اگر به جشن عروسي دعوت شويد، کام‌تان را با وسواس نشان دادن نسبت به لباس و آرايش و … تلخ نمي‌کنيد و بلديد به خوبي از شادي‌ها لذت ببريد و در عين حال در نوع خودتان بهترين باشيد و در حد خودتان بدرخشيد.
حس ششم‌تان خوب کار مي‌کند
زندگي بهتر
هميشه هوشيار و آگاه بودن صفت بسيار مهم و به درد بخوري است که بايد بابت داشتن آن به خود بباليد. اينکه بتوانيد با خود واقعي‌تان ارتباط برقرار کنيد و حس کنيد چه چيزي درست است و چه چيزي نادرست، يعني چند قدم جلوتر از بقيه‌ايد.
بابت گذشته خودتان را سرزنش نمي‌کنيد و تاسف نمي‌خوريد
خيلي اوقات آدمها گذشته‌شان را مدام با خود حمل مي‌کنند و زمان حال‌شان آغشته به تلخي‌ها و شکست‌هاي گذشته‌ است. رها نشدن از گذشته، کودک درون را مي‌کُشد. اما شما تنها چيزي که از گذشته با خود داريد، عبرت‌هايي است که از اشتباهات خود گرفته‌ايد، پس حالا انسان بهتري هستيد با حال خوب!
فضايي متعلق به خودتان داريد
داشتن زندگي بهتر
لزوما اين فضا نبايد يک خانه يا آپارتمان مستقل باشد (اگر باشد که عاليست!). شما به يک اتاق، يک گوشه، يک ميز يا هر فضاي کوچکي که بتوانيد در آن استراحت کنيد و تمرکز داشته باشيد نياز داريد؛ جايي که بتوانيد فرمانرواي دنياي کوچک خودتان باشيد.
از روابط سمي بيرون زده‌ايد
تقريبا همه‌ي ما افرادي را در اطراف خود داريم که حال‌مان را بد مي‌کنند، مهم اين است که مهارت فاصله گرفتن از آنها را بلد باشيم. اگر مي‌توانيد خودتان را از اين آدمها و روابط ناسالم نجات دهيد پس قوي و دانا هستيد.
علاقه‌مندي‌هايي داريد
زندگي بهتر
علاقه‌مندي‌هاي شما ممکن است داشتن يک زندگي شادتر، حفظ روابط دوستانه، فيلم تماشا کردن، عضويت در گروههاي اجتماعي و يا هر چيز ديگري باشد؛ اگر موضوعاتي در زندگي‌تان وجود دارد که هميشه اشتياق کشف تازه‌هايش را داريد پس زندگي‌تان خوب پيش مي‌رود.
بلديد از خودتان چطور مراقبت کنيد
مي‌دانيد به چند ساعت خواب نياز داريد تا شاداب باشيد، مي‌دانيد وقتي دل‌تان آزرده است و غمگينيد به چه کسي مراجعه کنيد، مي‌دانيد چه چيزي حال‌تان را خوب مي‌کند و …
هدف داريد و برايش سخت تلاش مي‌کنيد
داشتن زندگي بهتر
حتي اگر واقعا خسته‌ايد و احساس مي‌کنيد انگار کيلومترها دويده‌ايد، باز هم روياي‌تان پُررنگ است و به شما انگيزه مي‌دهد.
اما انعطاف ناپذير و بي‌گذشت نيستيد
شادترين و سازگارترين آدمها کساني هستند که مي‌دانند با شرايط چگونه تا کنند و از هر موقعيتي، ايده آلش را بسازند، آنها به موقع حساس و دقيق‌اند و به موقع سهل گير و انعطاف پذير.
ناکامي‌هايي را پشت سرگذاشته‌ايد
شما مي‌توانيد چالش‌هاي اکنون‌تان را با چالش‌هايي که قبلا داشته‌ايد و از پس‌شان برنيامده‌ايد مقايسه کنيد و به خودتان اين اطمينان را بدهيد که با تجربه شده‌ايد. شما درک مي‌کنيد که زندگي راحت‌تر نشده، بلکه اين شما هستيد که باهوش‌تر و قوي‌تر شده‌ايد.
منبع: برترين ها




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علائمي که نشان مي‌دهد زندگي‌تان از آنچه فکر مي‌کنيد بهتر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..