تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکید ابطحی بر رفع فیلتر شبکه‌های اجتماعی

۷۷۹۶۲۳

۴۷۴ بازدید

محمدعلی ابطحی در پی کاهش قیمت دلار و نقش شبکه های اجتماعی در اینستاگرام خود نوشت: نقش فضای مجازی در بالا بردن و نیز مبارزه مردمی در پایین اوردن نرخ دلار، تاکید مجدد دارد که باید دسترسی برای همه مردم به این فضا برای حل مشکلات اجتماعی خودشان همگانی شود. با رفع فیلتر و همگانی تر کردن دسترسی ها برای مردم داخل کشور، از نیروی مردم می شود استفاده کرد.

برترین ها: محمدعلی ابطحی در پی کاهش قیمت دلار و نقش شبکه های اجتماعی در اینستاگرام خود نوشت:

التهابات ملی وناگهانی و بی منطق با جان و روان مردم بازی می کند. همه درگیر آن می شوند.در رشد وحشتناک قیمت دلار و حتی در پایین آمدن آن جامعه در سطح ملی درگیر آن می شود.

به دلیل شفاف نبودن دلایل صعود و نزول، کم حرف زدن با مردم و بی احترامی نهادینه شده به افکار عمومی و شایعات دست داشتن دولت در بالا بردن قیمت دلار، بخش زیادی از جامعه همیشه باید در حال استرس بمانند.

از روانشناسان بپرسید، خواهند گفت چنین جامعه ی همیشه درگیری چه پیامد های منفی باقی میگذارد. از خود مردم برای پایین نگه داشتن ارز کمک بگیرید و با دلالان مبارزه کنید.

نقش فضای مجازی در بالا بردن و نیز مبارزه مردمی در پایین اوردن نرخ دلار، تاکید مجدد دارد که باید دسترسی برای همه مردم به این فضا برای حل مشکلات اجتماعی خودشان همگانی شود. با رفع فیلتر و همگانی تر کردن دسترسی ها برای مردم داخل کشور، از نیروی مردم می شود استفاده کرد.

برای جلب اعتماد حداقل اجناسی که سر ان در جیب دولت است را متناسب با پایین آمدن نرخ ارز کم کنید. دولت رقیب مردم در پول در آوردن نیست. حقوق بگیران مردمند.

تاکید ابطحی بر رفع فیلتر شبکه‌های اجتماعی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکید ابطحی بر رفع فیلتر شبکه‌های اجتماعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..