تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس نوشت: ریسکِ برانکو جواب داد

۷۷۹۵۷۱

۳۳۱۷ بازدید

 نعمتی در پست غیرتخخصی هم دست برانکو را گرفت و شب خوبی را سپری کرد.

 وبسایت نود: مهم‌ترین تصمیم برانکو برای بازی با السد، انتخاب دفاع راست مطمئن بود. رباط صلیبی دفاع راست تخصصی پرسپولیس یعنی ماهینی پاره شد و شجاع هم با توجه به محرومیت محمد انصاری نمی‌توانست قلب دفاع را ترک کند.

اتفاقی که منجر شد سیامک نعمتی در این پست بازی کند. نعمتی هم عملکرد خوبی داشت و بارها مقابل بازیکنان تهاجمی حریف مقاومت کرد. سیامک در این مسابقه ۱۰ دوئل از حریف برد و بازنده ۸ نبرد بود. ۷ مرتبه با تکل، توپ را از حریف گرفت. ۳ مرتبه محوطه جریمه را پاکسازی کرد و حمله حریف را دفع کرد.

یک بار هم پاس بازیکنان السد را در میانه راه قطع کرد. طبق گرافی که سایت AFC منتشر کرده، سمت چپ السد که جناح راستِ پرسپولیس می‌شود، بیشترین کانالی بود که تیم قطری به سمت دروازه پرسپولیس حمله کرد. حملاتی که نشان می‌دهد روی سیامک نعمتی در این پست غیرتخصصی حساب ویژه‌ای باز کرده بودند. ولی نعمتی خستگی ناپذیر به دفاع پرسپولیس کمک کرد و در چند صحنه به کمک بازیکنان تهاجمی پرسپولیس هم رفت تا نمره قبولی از پروفسور بگیرد.

عکس نوشت: ریسکِ برانکو جواب داد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس نوشت: ریسکِ برانکو جواب داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..