تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وعده رضایی در مورد کاهش نرخ ارز محقق شد +تصاویر

وعده رضایی در مورد کاهش نرخ ارز محقق شد+ تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در روزهای اخیر قیمت دلار در کمتر از دو هفته از ۱۴ هزار تومان به بیش از ۱۹ هزا تومان رسید و بسیاری از افراد برای افزایش سرمایه خود به خرید این ارز پرداختند. در روز گذشته  در حالی که  قیمت دلار در آستانه  تجربه نرخ ۲۰ هزار تومان بود، با نزول ناگهانی و ورود قیمت خود به کانال ۱۴ هزار تومان  سبب شد تا دارندگان ارز خانگی  اقدام به فروش اسکناس های دلار خود کنند تا با کاهش نرخ دلار متضرر نشوند.

در همین راستا محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص نظام مطلبی را در صفحه اینستاگرامی خود منتشرکرد:

"ایجاد حباب در بازارهای #سرمایه، #ارز و #پول و ترکیدن آن در همه کشورها ممکن است اتفاق بیفتد. هرچند سفته بازان وسرمایه‌داران حباب‌ می‌سازند، ولی حجم این حباب و شدت ترکیدن آن به مدیریت و سیاست های اقتصادی دولت‌ها بستگی دارد.

اگر سیاست‌های ارزی وپولی دولت بهتر تنظیم می شد، حباب از ٧ تا ١٠ هزارتومان بزرگتر نمی‌شد و در موقع ترکیدن هم پایین تر می‌آمد.

چند روز پیش درمصاحبه با #خبرگزاری_فارس گفتم که نرخ ارز پایین می آید: «سرانجام پایانی برای نرخ ارز خارجی وجود دارد. بحران‌های پولی در نهایت، سقف مشخصی دارند و نقطه امیدواری در همه بحران‌ها، برگشت پذیری نرخ‌ پول‌ خارجی است». #محسن_رضایی"

وعده رضایی در مورد کاهش نرخ ارز محقق شد+ تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وعده رضایی در مورد کاهش نرخ ارز محقق شد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..