تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش ۱۲ فیلم کودک و نوجوان در یک هفته

دوازده فیلم کودک و نوجوان در هفته سینمای کودک که به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک برگزار می‌شود، نمایش داده می‌شود.

به گزارش ایسنا، هفته سینمای کودک با همکاری بنیاد سینمایی رودکی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز یکشنبه ۱۵ مهرماه با نمایش دو فیلم «دوچ» در ساعت ۱۷ و فیلم «لالاکن» در ساعت ۱۹:۳۰ در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، نبش خیابان چهارم، شماره ۲۶ آغاز می‌شود.

روز دوشنبه ۱۶ مهرماه نیز فیلم «سیمین» در ساعت ۱۷ و فیلم «تپلی» در ساعت ۱۹:۳۰ نمایش داده می‌شود.

فیلم» وای آمپول» در ساعت ۱۷ و «اردک لی» در ساعت ۱۹:۳۰ روز سه‌شنبه ۱۷ مهرماه به روی پرده می‌رود.

همچنین «لکنت» در ساعت ۱۷ و «پاستاریونی» در ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۱۸ مهرماه نمایش داده می‌شود.

روز پنجشنبه ۱۹ مهرماه  نیز فیلم «سوم شخص غایب» در ساعت ۱۷ و «ضربه فنی» در ساعت ۱۹:۳۰ روی پرده می‌رود.

در آخرین روز از هفته سینمای کودک هم فیلم‌های «توران خانم» در ساعت ۱۷ و «آهوی پیشونی‌سفید۲» در ساعت ۱۹:۳۰ روز جمعه ۲۰ مهرماه  در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نمایش داده می‌شود.

همچنین در روز شنبه ۱۴ مهرماه با هماهنگی پردیس سینمایی کوروش «شبی با سینمای کانون» با مروری بر فیلم‌های عباس کیارستمی، ناصر تقوایی، علی صادقی و فرشید مثقالی برگزار می‌شود.

هفته ملی کودک از ۱۴ تا ۲۰ مهرماه به مناسبت روز جهانی کودک با شعار «آینده را باید ساخت» در تهران و استان‌های مختلف برگزار می‌شود.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش ۱۲ فیلم کودک و نوجوان در یک هفته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..