تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش مدیرعامل استقلال خوزستان به خطر کسر امتیاز از این باشگاه

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، داوید ساکونی، هافبک برزیلی سابق تیم فوتبال استقلال خوزستان که در ابتدای ۲ سال پیش با عقد قراردادی کمتر از ۲۰۰ هزار دلار به تیم آبی پوش دیار کارون پیوست و در ۱۰ هفته لیگ شانزدهم برای استقلال بازی کرد و مقابل تیم‌های سپاهان، نفتتهران، پدیده و پیکان در ترکیب اصلی آبی پوشان به میدان رفت اما پیش از نیم فصل جدا شد و دیگر به خوزستان بازنگشت.

ساکونی به دلیل تاخیر در پرداخت مطالباتش، از جمع آبی‌پوشان جدا شده بود و با شکایت به AFC و FIFA خواستار دریافت باقیمانده قراردادش شد و فدراسیون جهانی فوتبال به تیم سابق قهرمان لیگ اخطار داد تا ۱۹۲ هزار دلار طلب این بازیکن را پرداخت کنند و در غیر این صورت با کسر ۶ امتیاز مواجه خواهند شد.

بر همین اساس، با امیر سلطانی، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفتگو کردیم و او در این باره بیان کرد: مشکلات زیادی برای پرداخت قرارداد این بازیکن وجود دارد و درحال توافق با ساکونی هستیم تا مقداری از قراردادش را پرداخت کنیم و مشکل حل شود، اما مشکلات ارزی و کمبود وقت، کار را برای ما سخت کرده و به هرحال در تلاش هستیم تا این اتفاق رخ ندهد.

او افزود:  قرار است رای فیفا تا چند روز دیگر اعلام شود و احتمال اینکه ۶ امتیاز از تیم کسر شود، زیاد است اما خداراشکر با ساکونی توافق کردیم تا بیشتر طلب او را پرداخت کنیم و  بقیه آن را طی اقساط تا ۳ ماه دیگر بپردازیم، کار سختی داریم اما امیدواریم این مشکل حل شود.

گفتنی است، ساکونی پس از خروج از استقلال خوزستان به برزیل رفت و در تیم های برزیلی بازی می کند.

بیشتر بخوانید:

خطر از بیخ گوش استقلال‌خوزستان گذشت

سلطانی: احتمال کسر 6 امتیاز از استقلال خوزستان زیاد است/ درحال مذاکره برای توافق با ساکونی هستیم

مشکلات تیم قهرمان لیگ برتر فوتبال برای دریافت مجوز حرفه ای چه بود؟

انتهای پیام/

اظهارات مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان درباره طلب ۱۹۲ هزار دلاری ساکونی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش مدیرعامل استقلال خوزستان به خطر کسر امتیاز از این باشگاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..