تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله مرگبار کوسه به شناگر جوان در ساحل + فیلم

حمله مرگبار کوسه به شناگر جوان در ساحل + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ یک شناگر جوان در اثر حمله کوسه در سواحل ماساچوست آمریکا جانش را از دست داد. این مرد 20 ساله در سواحل منطقه "کیپ کد" در حال شنا بود که مورد حمله یک کوسه قرار گرفت. اوین قربانی که دچار جراحات شدید شده بود، پس از این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. بنا به گفته شاهدان عینی این حمله در ساعت 12 ظهر به وقت محلی روز شنبه و در ساحل نیوکمب هالوو رخ داد. بنا به گزارش کیپ کد تایم، پرسنل غریق نجات و ماموران پلیس پس از بیرون کشیدن این مرد جوان از آب بلافاصله عملیات CPR را روی او انجام دادند و سپس قربانی به بیمارستان منتقل شد.

در ویدئویی که منتشر شده تعدادی از شناگران، پرسنل غریق نجات و ماموران پلیس را در حال انتقال این شناگر به آمبولانس نشان می دهد. یکی از پرسنل غریق نجات در گفتگو با این روزنامه گفت که قربانی دچار جراحت در ناحیه پایین تنه بدنش شده بود و در هنگام انجام عملیات CPR هیچ ضربان قلبی نداشت. یک شاهد عینی با نام "جو بوش" در شرح حادثه به این روزنامه گفت: "قربانی به همراه دوستانم در نزدیکی ساحل مشغول شنا بودند. ناگهان متوجه حرکات غیرعادی قربانی شدم. بلافاصله فریاد زدم: "کوسه، کوسه!"

پلیس اعلام کرد پس از مشخص شدن خانواده قربانی هویت او اعلام خواهد شد. ساحل نیوکمپ هالوو تا اطلاع ثانوی بر روی شناگران بسته شده است. این نخستین حمله مرگبار از سال 1936 تاکنون به شمار می رود. ماه گذشته نیز در فاصله پنج مایلی محل حادثه در ساحل لانک نوک در نزدیکی شهر "ترورو" یک مرد 61 ساله اهل نیویورک نیز مورد حمله یک کوسه قرار گرفت و دچار جراحت شدید شد.

انتهای پیام/

حمله غافلگیرانه کوسه، مرگ شناگر جوان را رقم شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله مرگبار کوسه به شناگر جوان در ساحل + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..