تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار جدی آمریکا به روسیه و تهدید به حمله نظامی

هشدار جدی آمریکا به روسیه و تهدید به حمله نظامی

بین الملل > آمریکا - باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: آمریکا تهدید کرد سامانه‌های موشکی روسیه را در صورت لزوم نابود خواهد کرد.

به گزارش رویترز، «کای بیلی هاچینس»، سفیر دائم آمریکا در سازمان ناتو روز سه‌شنبه روسیه را به توسعه پنهانی سامانه موشکی ممنوع‌ شده کروز متهم و تهدید کرد واشنگتن پیش از عملیاتی‌ شدن چنین سامانه‌ای آن را نابود خواهد کرد.

هشدار جدی آمریکا به روسیه و تهدید به حمله نظامی

سفیر آمریکا در سازمان ناتو در ادامه افزود واشنگتن به حل دیپلماتیک این مسئله پایبند است اما اگر روسیه همچنان به توسعه سامانه‌های موشک میان‌برد ادامه دهد، واشنگتن آمادگی حمله نظامی علیه مسکو را دارد.

به نوشته رویترز، آمریکا مدعی است روسیه در حال توسعه سامانه پرتاب موشکی است که ناقض «معاهده جنگ سرد» است و مسکو را قادر می‌کند تا در مدت زمان کوتاهی به کشورهای اروپایی حمله هسته‌ای کند. اما روسیه بارها چنین اتهامی را رد کرده است.

49311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار جدی آمریکا به روسیه و تهدید به حمله نظامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..