تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




3 پروژه عمرانی در بقعه «شیخ حیدر» مشکین شهر اجرا می شود

ساعت: 15:54 منتشر شده در مورخ: 1397/07/10 شناسه خبر: 1414565

سرپرست میراث فرهنگی شهرستان مشکین شهر از اجرای سه پروژه عمرانی در مجموعه تاریخی فرهنگی بقعه شیخ حیدر واقع در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسبلان‌ما، ایمانعلی ایمانی پیش از ظهر سه شنبه در بازدید از اجرای پروژه های عمرانی بقعه شیخ حیدر اظهار داشت: یکی از پروژه های شاخص احداث موزه مشکین شهر است که در داخل مجموعه عملیات اجرایی آن در ماه های اخیر آغاز شده است.

وی افزود: در سال جاری 280 میلیون تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده بود که با پیگیری مدیر کل اداره کل میراث فرهنگی استان میزان اعتبار به 580 میلیون تومان افزایش یافت.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشکین شهر متذکر شد: برای ادامه پروژه در فاز نخست 250 میلیون تومان اعتبار درخواست شده است.

ایمانی افزود: علاوه بر احداث موزه، عملیات مرمت گنبد سردابه بقعه شیخ حیدر در حال انجام است و در سه ماهه اخیر برچیدن گنبد خشتی بقعه و آواربرداری سقف سردابه عملیاتی شد.

وی به خارج کردن سنگ های فرسوده ازاره داخل بقعه و جاگذاری مجدد آن اشاره و تصریح کرد:همچنین آجرهای فرسوده دیوار داخل بقعه مرمت شده است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشکین شهر همچنین از ساماندهی بازارچه مجموعه تاریخی فرهنگی بقعه شیخ حیدر خبر داد.

ایمانی افزود: به دلیل اینکه در اولین مزایده قیمت اجاره بها بالا و خارج از توان هنرمندان بود مجددا آگهی مزایده در آینده نزدیک منتشر می شود.

وی همچنین به پیگیری لوله کشی آب شرب بقعه و فنس کشی ضلع جنوبی اشاره کرد و گفت: دو حلقه سرویس بهداشتی سیار نیز در محل تدارک دیده شده که تا زمان تکمیل ساختمان موزه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «3 پروژه عمرانی در بقعه «شیخ حیدر» مشکین شهر اجرا می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..