تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فریسات: جای فولاد اینجا نیست

۷۷۹۳۸۷

۶ بازدید

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: بازی خوبی مقابل ماشین سازی کردیم اما اشتباهات داور در ا ین مسابقه اثر گذار بود.

خبرگزاری فارس: عزیز فریسات در مورد شرایط فولاد خوزستان تساوی مقابل ماشین سازی‌، گفت: مقابل ماشین سازی از ابتدا بازی هجومی خوبی انجام دادیم و متاسفانه در گلزنی خوب عمل نکردیم.اشتباهات داور هم در این بازی خیلی تاثیر گذار بود. اگر خطای پنالتی روی لوسیانو پریرا را داور اعلام می‌کرد، شرایط مسابقه تغییر می‌کرد.

وی در مورد اخراج سوارز بازیکن فولاد از سوی داور، تصریح کرد: فکر می‌کنم داور خیلی سختگیرانه برخورد کرد و می‌توانست با کارت زرد بازیکن ما را جریمه کند اما او تصمیم گرفت از کارت قرمز استفاده کند. در آن بازی هر دو بازیکن برای توپ تکل زدند ولی داور سختگیرانه برخورد کرد.

فریسات در مورد اینکه آیا پنالتی که داور برای ماشین سازی اعلام کرد، درست بود، خاطرنشان کرد: اطلاعی از این موضوع ندارم و کارشناسان باید نظر بدهند.

وی در مورد بازگشت فولاد به بازی با وجود اینکه یک یار کمتر داشتند، گفت: از همان شروع بازی ما حمله می‌کردیم و موقعیت داشتیم. در ادامه هم به کار خودمان ادامه دادیم. خدا را شکر بعد از گل هم به بازی بازگشتیم و گل تساوی را زدیم. حتی در ادامه فرصت زدن گل برتری هم داشتیم اما قسمت این بود بازی با تساوی به پایان برسد.

مربی فولاد در مورد دیدار مقابل پدیده در جام حذفی، تصریح کرد:‌ ما 4-5 بازیکن مصدوم در بازی با ماشین سازی داشتیم و در چند مسابقه قبلی از بازیکنان جوانان و آکادمی فولاد استفاده کردیم. این بازیکنان خیلی خوب کار کردند و با انگیزه هستند. فولاد می‌تواند روز به روز بهتر شود و پتانسیل بالایی دارد. جای فولاد اینجا نیست. فولاد توان زیادی دارد و با مدیریت خوب باشگاه و حمایت مدیران کارخانه همه انتظار دارند فولاد واقعی را ببینند. متاسفانه اتفاقاتی افتاد که باعث شد فولاد اینجا باشد. فولاد روز به روز بهتر می‌شود و به جایگاه اصلی خود باز می‌گردد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فریسات: جای فولاد اینجا نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..