تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارسال پرونده تخلف کارخانه آرد به تعزیرات حکومتی گلستان

حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ گفت: بر اساس گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره غله استان گلستان مبنی بر عرضه خارج از شبکه گندم، پرونده، برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان گلستان ارسال و در شعب تعزیرات حکومتی شهرستان کردکوی مورد رسیدگی قرارگرفت.


وی ادامه داد: تخلف این کارخانه، بیش از ۱۶۴ میلیارد و ۲۴۹ میلیون و ۲۵۰ هزارریال بوده است.


حسن پور افزود: پرونده پس از سیرمراحل قانونی و دریافت نظریه کارشناسی، نامبرده به دو برابر ارزش ریالی تخلف در حق صندوق دولت محکوم شد.


انتهای پیام/م

پرونده تخلف کارخانه آرد به تعزیرات حکومتی گلستان ارسال شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارسال پرونده تخلف کارخانه آرد به تعزیرات حکومتی گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..