تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس/ کشف محموله بزرگ شربت‌ه

سلامت نیوز:محموله بزرگ شربت تقلبی زادیتین توسط ماموران پلیس آگاهی پایتخت کشف شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، کارآگاهان معاونت مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی تهران بزرگ از مدتی پیش از فعالیت عده‌ای در جعل و قاچاق مواد دارویی با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این افراد در تحقیقات خود متوجه شده‌اند که برخی از افراد سودجو با جعل جعبه، اتیکت و شیشه شربت زادیتین که مخصوص کودکان زیر 10 سال است اقدام به پر کردن و پلمب محتویات داخل این شیشه‌ها کرده و قصد توزیع آن در داروخانه‌ها را دارند.

با کسب این اطلاعات بلافاصله با اخذ دستور قضایی ماموران اقدام به اجرای طرح عملیاتی خود کرده و بیش از 16 هزار عدد شربت زادیتین را که به شکل کاملا غیرقانونی و غیرمجاز و توسط دستگاه‌های خودشان پر شده و پس از لیبل زنی آماده توزیع بود کشف و ضبط کردند.

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تایید این خبر به ایسنا گفت: سودجویان که سه نفر از آنها دستگیر شده و اقدامات برای دستگیری دیگر وابستگان به آنان نیز ادامه دارد با استفاده از دستگاه‌های مخصوص این شربت‌ها را پلمب کرده و به قیمت حداقل 130 هزار تومان قصد توزیع آن داشتند که خوشبختانه با اقدام به موقع پلیس ناکام ماندند.

رحیمی با بیان اینکه این شربت‌ها برای کودکان زیر 10 سال تجویز می‌شود تصریح کرد: متأسفانه در صورت مصرف این داروها نه تنها این دارو تاثیری بر سلامت مصرف کنندگان نداشت بلکه احتمال بروز عوارض جبران ناپذیری برایشان وجود داشت.

سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ نیز با تاکید بر اینکه تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد گفت: نمونه‌های آزمایشی از این داروها را به دستگاه‌های مربوطه ارسال کرده‌ایم تا نظر خود را درباره میزان آسیب زا بودن این داروها اعلام کنند؛ اما آنچه که قطعی است این است که این داروها هیچ تاثیری بر سلامت افراد نداشته و سودجویان با قصد کسب سودهای میلیونی دست به این اقدام زده بودند که خوشبختانه پرونده‌ای برای این افراد تشکیل شده و هم اکنون در حال رسیدگی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس/ کشف محموله بزرگ شربت‌ه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..