تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادای احترام مستندسازان به ایثار شهدای مدافع حرم

به گزارش خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛یکی از وظایفی که رسانه ملی برعهده دارد روایت رشادت و بزرگی جوانمردان کشورمان است که تاکنون در زمینه‌های مختلف برای این موضوع موفق عمل کرده است. به منظور تشریح جزئیات گفتگویی را انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

عباس فاطمی نویسی رئیس مرکز سیمای استان‌ها اظهار داشت: عملکرد رسانه ملی در جهت به تصویرکشیدن رشادت و بزرگی جوانمردان کشورمان بسیار خوب بود تا مخاطبان از خودگذشتگی را سرلوحه زندگی‌شان قرار دهند. این حرکت در برابر کار شهدا کوچک بود، افرادی که با گذشت از خانواده شان برای امنیت کشور و مردمشان فداکاری کردند. ما هم تلاش کردیم تا ایثار و فداکاری آن‌ها را به تصویر بکشیم.

وی در ادامه در مورد فعالیت مراکز استان‌ها در این زمینه اظهار داشت: مراکز استان‌ها ظرفیت خوبی برای تولید این گونه مستندات دارد که اگر این همکاری‌ها ادامه داشته باشد آثار خوبی تولید خواهد شد و به زودی فاز دوم تولیدات را شروع خواهیم کرد.

فاطمی نویسی افزود: کمترین کاری که در برابر ایثار مردان خدایی می‌توانیم انجام دهیم پرداختن به بخش کوچکی از زندگی آن‌ها است که می‌تواند درس‌های بزرگی داشته باشد، چون ایثاری که این بزرگان کردند واقعا در قاب تصویر نمی‌گنجد.

رئیس مرکز سیمای استان‌ها در خصوص حضور جوانان در این زمینه تصریح کرد: بیشترین شهدایی که در این مسیر گام برداشتند جوانان بودند این افراد تمام زندگی شان الگو است و مردم می‌توانند از آن‌ها الگو برداری کنند و راه و رسم آن‌ها را پیشه خود کنند.

در ادامه این موضوع محمدرضا شریفی مدیر کل هماهنگی و تولید مراکز استان‌ها گفت:عشقی که در تصمیم این شهدا نهفته است را با هیچ دوربینی نمی‌توان به تصویر کشید، ما تنها گوشه‌ای از آن را توانستیم به تصویر بکشیم و هنوز اول راه هستیم و هستند خانواده‌های مدافع حرمی که باید زندگی شان روایت شود و تلاش می‌کنیم تا به زودی فاز دوم این مستند‌ها را کلید بزنیم.

وی در ادامه به تاثیر این مستند‌ها روی جوانان گفت: نسل جوان امروز آنقدر بیدار و باهوش هستند که نیازی به این تلنگر‌ها ندارند خیلی از این افرادی که در این مسیر گام برداشتند جوانانی بودند که به خوبی از ارزش‌های انقلاب الگو گرفتند و ادای وظیفه و تکلیف را یاد گرفتند. جوانانی که حتی جنگ را درک نکردند، اما راه آن‌ها را ادامه دادند، قصد ما از تولید مستند‌ها تنها تشکر کوچکی از ایثار و فداکاری این جوانمردان است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادای احترام مستندسازان به ایثار شهدای مدافع حرم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..