تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سریال «دلدادگان» امشب پخش نمی شود

سریال دلدادگان امشب پخش نمی شودبه گزارش خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛سریال «دلدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی امشب پخش نمی‌شود.

امشب بازی تیم‌های السدقطر - پرسپولیس ایران ساعت ۱۸:۴۵ در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و استقلال تهران در چارچوب مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه سه پخش می‌شوند.

سریال دلدادگان در سه فصل، یک فصل گذشته و دو فصل زمان حال، ماجرا‌های دو خانواده را از زمان قبل از انقلاب تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد.

داستان «دلدادگان» مجموعه‌ای خانوادگی و اجتماعی است. این مجموعه رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد که قربانیانش، فرزندان آن خانواده‌ها هستند. آدم‌های این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم داشتند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه‌های داستان این سریال است.

«دلدادگان» به نویسندگی بابک کایدان و مهدی محمدنژادیان در ۶۰ قسمت تهیه و تولید شده است و محمد اصفهانی تیتراژ پایانی آن را می‌خواند.

سریال دلدادگان هر شب ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه می‌رود.

حمید گودرزی، آرش مجیدی، لیندا کیانی، مهدی صبایی، افسانه ناصری، سمیرا حسن‌پور، سیروس همتی در فاز‌های مربوط به زمان گذشته سریال بازی کرده اند و پانته‌آ بهرام (افسانه ادامه نقش لیندا کیانی)، مسعود رایگان (مالک ادامه نقش آرش مجیدی)، مهرانه مهین ترابی (مرضیه ادامه نقش سمیرا حسن پور) و شاهرخ استخری (هاتف)، سیامک صفاریان (امین)، ملیکا شریفی‌نیا (حدیث)، مسعود دلخواه (ادامه نقش مجید پتکی) بازیگران زمان حال سریال هستند.

انتهای پیام/

چرا سریال «دلدادگان» امشب پخش نمی شود؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سریال «دلدادگان» امشب پخش نمی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..