تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود 4G WiFi Maps & Speed Test. Find Signal & Data Now 5.49 - برنامه ردیاب&

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ " 3G 4G WiFi Maps & Speed Test (OpenSignal) " به شما امکان می دهد تا پوشش و سیگنال های انواع شبکه های بی سیم مانند GSM, CDMA, 4G, 3G, 2G و WiFi را پیدا کنید و بدین ترتیب و با یافتن بهترین سیگنال، سرعت دریافت اطلاعات را بهبود بخشید. توسط این برنامه می توانید سیگنال های اطراف خود را ردیابی کرده، اطلاعات آن ها را مشاهده کنید و جهت قرارگیری آنتن آنها را ببینید و نیز قدرت و سرعت آنها را تست کنید. این برنامه سیگنال ها را به صورت راداری بر روی نقشه GPS گوشی نشان می دهد.

 

بهترین آنتن دهی اینترنت اطراف خود را بیابید + دانلود نرم افزار

ویژگی های نرم افزار OpenSignal :

نقاط حوزه سیگنال سمت شما که سیگنال شما از آنجا می آید پشتبانی از اپراتور های ایرانی نقشه WiFi به شما اجازه می دهد شبکه های عمومی نزدیک را به راحتی مکان یابی کنید. نقشه های پوشش به شما اجازه می دهد بهترین/بدترین مکان ها برای سیگنال را مشاهده کنید. ویژگی Speedtest اجازه می دهد تا سرعت واقعی اتصال خود را ببینید (دانلود، آپلود و زمان تاخیر) NetworkRank نشان می دهد که کدام حامل در منطقه شما بهتر است مشاهده برج های سلولی محلی رایگان و بدون تبلیغات

این نرم افزار بیش از 10 میلیون کاربر دارد و برای اندروید و Ios طراحی شده است که میتوانید در زیر این نرم افزار را دانلود کنید.

تصاویری از  محیط برنامه

 
بهترین آنتن دهی اینترنت اطراف خود را بیابید + دانلود نرم افزار  

 

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود 5.38 OpenSignal؛ بهترین نقطه آنتن دهی اینترنت اطراف خود را بیابید
   دانلود برای اندروید      دانلود برای آی او اس

حجم: 4.8 مگابايت

نسخه: 5.49

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : بستگی به مدل گوشی دارد
بارکد برای اندروید      


انتهای پیام/

نرم افزار تست سرعت اینترنت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود 4G WiFi Maps & Speed Test. Find Signal & Data Now 5.49 - برنامه ردیاب&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..