تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت فرانسه از سفر شهروندانش به ایران

حمایت فرانسه از سفر شهروندانش به ایران هم رسانی anahidnews.com برج ایفل

وزیر مشاور در امور اروپایی فرانسه از پاویون جمهوری اسلامی ایران در آخرین روز چهلمین دوره نمایشگاه گردشگری پاریس (تاپ رزا) دیدن کرد. ژان باتیست لوموآن در جریان این بازدید درخصوص تعاملات گردشگری بین ایران و فرانسه گفت: فرانسه همواره از سفر گردشگران فرانسوی به ایران و توسعه گردشگری این کشور حمایت کرده است.

او ضمن خرسندی از حضور ایران در این نمایشگاه گفت: من ایران را دوست دارم و تاکنون دو بار از ایران دیدن کرده ام؛ هر چند حضور من در ایران کاری بوده با این حال از ظرفیت بالای گردشگری این کشور آگاهم. باتیست لوموآن در تایید قابلیت ایران در پذیرش گردشگران خارجی اضافه کرد: ایران حداقل ظرفیت پذیرش چندین برابر گردشگر فعلی را در هر سال دارد.

در همین خصوص، مسعود دهقانی، نماینده گردشگری ایران در فرانسه نیز بازدید وزیر مشاور در امور خارجه فرانسه از پاویون ایران را مهم دانست و گفت: در برنامه اولیه او بازدید از پاویون جمهوری اسلامی ایران پیش بینی نشده بود و با وجود اینکه به لحاظ پروتکل و تشریفاتی هیچ یک از همتایان او در پاویون ایران حضور نداشتند اما او در پاسخ به دعوت ما در این پاویون حاضر شد و از همین رو با توجه به مواضع اخیر فرانسه و کشورهای اروپایی در رد سیاست های آمریکا در منزوی کردن ایران که به ویژه در نشست سران کشورهای عضو شورای امنیت شاهد آن بودیم، این حضور از جهات متعددی بسیار مهم است.

« دنیای سفر » این نوشته را از « خبرگزاری مهر » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.

دیدگاه شما

1

در دیگر رسانه ها

در روزهای اخیر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت فرانسه از سفر شهروندانش به ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..