تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه تارت بادام ترد بسیار خوشمزه

قصد داریم روش تهیه یک تارت خوشمزه را به شما آموزش بدهیم. تارت بدام یکی از خوشمزه ترین شیرینی ها می باشد.

روش تهیه تارت بادام

تارت نوعی شیرینی بسیار خوشمزه است که از مواد پرکننده برای پوشش آن استفاده می شود. روی تارت ها باز است و از ماده اصلی شیرینی (خمیر) تشکیل می شود. تفاوت تارت با کیک این است که نان تارت، بدون پف عمل می آید  ولی کیک، پف از موارد غیر قابل حذف می باشد.

مواد لازم برای تارت بادام  کره 150 گرم پودر بادام 150 گرم پودر شکر 150 گرم پودر کیک 75 گرم بکینگ پودر 1 ق چ تخم مرغ 3 عدد زرده تخم مرغ 1 عدد عصاره بادام 1 ق چ پوست لیمو رنده شده یک عدد مربای توت فرنگی 3 ق غ مواد لازم برای خمیر شورت برد  آرد 225 گرم کره 115 گرم تارت بادام

طرز تهیه تارت بادام شیرین و خوشمزه

آرد و کره خمیر شورت برد را با هم مخلوط کنید تا آرد به صورت کامل به کره آغشته شود سپس درون یخچال قرار دهید تا خنک شود.

خمیر را باز کنید کف و دیواره های قالب تارت را با خمیر بپوشانید و حدود 25 دقیقع ذر فری که از قبل با دمای 180 درجه سانتی گراد گرم شده است بگذارید تا پخته شود و طلایی رنگ شود.

بعد از پخت کنار قرار دهید تا خنک شود و سپس روی آن را با مربای توت فرتگی بپوشانید.

شکر و کره را با هم مخلوط کنید و با همزن خوب بزنید تا حجیم و کرمی بشود. تخم مرغ، پودر بادام، تخم مرغ، آرد، اسانس بادام، بکینگ پودر و رنده پوست لیمو را اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود.

خمیر را داخل قالب بریزید و به مدت 15 دقیقه در فر قرار دهید تا بپزد. سپس در صورت تمایل روی آن را با پرک بادام بپوشانید و حدود 12 تا 15 دقیقه دیگر در فر بگذارید بماند.

بعد از پخت تارت را از فر دربیاورید و کنار بگذارید تا خنک شود و سپس برش بزنید و میل کنید.

تارت بادام

» همچنین بخوانید :

[امتیاز دهنده: 0 نفر و میانگین امتیاز: 0]



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه تارت بادام ترد بسیار خوشمزه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..