تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صادرات نفت کویت به آمریکا متوقف شد

صادرات نفت کویت به آمریکا متوقف شد

بین الملل > خاورمیانه - ایرنا نوشت: منابع خبری روز دوشنبه گزارش دادند، صادرات نفت کویت به آمریکا پس از 25 سال متوقف شده است.

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، بنابر آمار اداره اطلاعات وزارت انرژی آمریکا، کویت پس از 25 سال صادرات نفت خود را به این کشور متوقف کرده است.
به گزارش خبرگزاری بلومبرگ، کویت نگاهش را از بازار آمریکا به بازار آسیا که از جذابیت بیشتری برای این کشور برخوردار است معطوف کرده است.

صادرات نفت کویت به آمریکا متوقف شد
بلومبرگ با بیان اینکه نفت کیفیت بالای کویت در بازارهای آسیایی 80 دلار معامله می شود، افزوده است: 80 درصد از صادرات نفت کویت به آسیا صورت می گیرد.
عربستان با صادرات یک میلیون بشکه نفت به آمریکا جای کویت را در بازار آمریکا می گیرد. عراق نیز روزانه 400 هزار بشکه نفت به این کشور صادر می کند.
کویت پیش تر در سال 1992 میلادی و به دنبال حمله صدام به این کشور، صادرات نفت خود را به آمریکا متوقف کرده بود.

49311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صادرات نفت کویت به آمریکا متوقف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..