تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ولوو V60 کراس کانتری نسل جدید معرفی شد

یکی از برترین برندهای خودروسازی ولوو است که خودروهای بسیار باکیفیت و عالی طراحی می کند. این بار نیز ولوو از خودروی جدید خودش رونمایی کرد. ولوو V60 کراس کانتری خودروی جدید این کمپانی است که در ادامه در سایت نیک صالحی می خواهیم درباره آن توضیحاتی بدهیم

ولوو V60 کراس کانتری

ولوو جدیدترین عضو خانواده سری ۶۰ خود یعنی V60 کراس کانتری ۲۰۲۰ را معرفی کرد. درست همانند نسل پیشین و همچنین برادر بزرگ‌تر V90 کراس کانتری، این خودروی جدید ترکیبی از استایل استیشن پایه‌ی ولوو با توانایی‌های سرسختانه‌ی یک شاسی‌بلند می‌باشد.

ولوو V60 معرفی ولوو V60 کراس کانتری

این خودرو در مقایسه با نسخه استاندارد V60 حدود ۷۵ میلی‌متر ارتفاع بیشتری از سطح زمین داشته و به‌صورت استاندارد از سیستم چهار چرخ محرک، کنترل حرکت در سربالایی و حالت رانندگی آفرود خاص بهره می‌برد. ولوو همچنین تمامی مدل‌های این خودرو را با سیستم ترمز خودکار شهری و دستیار حفظ خودرو بین خطوط عرضه می‌کند.

ولوو V60 ولوو V60 کراس کانتری

از دیگر تجهیزات ایمنی V60 کراس کانتری جدید می‌توان به دستیار پایلوت ولوو اشاره کرد
که می‌تواند در فرمان پذیری، شتاب گیری و ترمز خودرو تا سرعت ۱۲۹ کیلومتر
در ساعت به راننده کمک کند. سیستم هشدار ترافیک نیز می‌تواند درباره ترافیک
پیش رو و همچنین توقف خودکار خودرو در صورت نیاز به سرنشینان هشدار داده و عمل کند.

ولوو V60 ولوو V60 کراس کانتری جدید

جدیدترین محصول ولوو در ابتدا با قوای محرکه‌ی T5 عرضه خواهد شد. این پیشرانه از نوع ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۵۰ اسب بخار است. ولوو گفته در آینده نسخه‌های هیبریدی ملایم و پلاگین هیبریدی V60 کراس کانتری را نیز عرضه خواهد کرد. احتمالاً مدل پلاگین هیبریدی از قوای محرکه T8 متعلق به S60 که قدرت ۴۰۰ اسبی دارد استفاده خواهد کرد.

جزئیات بیشتر درباره ولوو V60 کراس کانتری ۲۰۲۰ معرفی شد

سخنگوی گروه خودروسازی ولوو پیشتر بیان کرده بود که ولوو V60 کراس کانتری به عنوان مدل سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه خواهد شد. ولوو بیان کرده بود که این خودرو به پیشرانه T5 ولوو S60 سدان با همان بیشینه قدرت ۲۵۰ اسب‌بخاری مجهز خواهد بود. حال پس از گذشت مدتی، ولوو جدیدترین نسخه سری ۶۰ را که همان ولوو V60 کراس کانتری است، رونمایی کرد. ولوو V60 کراس کانتری در واقع تلفیقی از نسخه استیشن V60 و یک خودروی کراس‌اوور است که به دلیل افزایش ارتفاع سیستم تعلیق، همانند کراس‌اوورها، قابلیت پیمودن مسیرهای بیراهه را دارد.

ولوو V60 مشخصات ولوو V60 کراس کانتری

به گزارش پایگاه خبری خودرونویس، نسخه کراس کانتری در مقایسه با نسخه استاندارد V60، ۷۵ میلی‌متر فاصله بیشتری از سطح زمین دارد و به صورت استاندارد با سیستم تمام چرخ محرک، کنترل پایین آمدن از تپه و حالت ویژه رانندگی آفرودی به بازار عرضه می‌شود. ضمن اینکه ولوو تمام نسخه‌های کراس کانتری V60 را به سیستم ترمز خودکار و سیستم هشدار تغییر خطوط و سیستم تثبیت کننده خطوط حرکت مجهز کرده است.

ولوو V60 کراس کانتری ۲۰۲۰

دیگر سیستم ایمنی و کمکی راننده نصب شده روی این خودرو، سیستم Pilot Assist ولوو است
که می‌تواند در فرمان پذیری، شتابگیری و ترمزگیری در سرعت‌های بین ۸۰ تا ۱۲۹ کیلومتر
به راننده کمک کند. همچنین این خودرو به سنسورهای تشخیص عابر پیاده و ترافیک
در جلو و عقب مجهز شده و در صورت لزوم قادر به ترمزگیری خودکار و حتی توقف کامل خودرو است.

ولوو V60 طراحی ولوو V60 کراس کانتری

این خودرو در ابتدای عرضه با پیشرانه T5 ولوو روانه بازار خواهد شد. این پیشرانه ۲ لیتری
توربوشارژ چهار سیلندر قادر به تولید بیشینه قدرت ۲۵۰ اسب‌بخار است. ولوو بیان کرده
که در آینده قصد دارد تا نسخه هیبریدی ملایم و پلاگ این هیبریدی کراس کانتری را
نیز به بازار عرضه کند. نسخه هیبریدی V60 کراس کانتری ممکن است که بیشینه قدرتی
در حدود ۴۰۰ اسب‌بخار داشته باشد. چراکه ولوو S60 با پیشرانه T8 پلاگ این هیبریدی،
هم اکنون قادر به تولید بیشینه قدرتی مشابه است.

خبرآفرین و خودرونویس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ولوو V60 کراس کانتری نسل جدید معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..