تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاییز امسال سفری تجاری و تفریحی را به گوانجو تجربه کنید

پاییز امسال سفری تجاری و تفریحی را به گوانجو تجربه کنید

اگر در ماه مهر عزم سفر به گوانجو از طریق تور چین را داشته باشید؛ می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید؛ و علاوه بر بازدید از جاذبه‌های توریستی و تفریحی کشور چین، با صنعت و تجارت این کشور بزرگ نیز آشنا شوید.

نمایشگاه پاییزه گوانجو هر سال در اوایل پاییز آغاز به کار می‌کند.این نمایشگاه میعادگاه بسیاری از شرکت‌های صنعتی و تولیدی چینی و بین‌المللی در حوزه‌های مختلف است.نمایشگاه پاییزه گوانجو از نظر موضوعی یکی از گسترده‌ترین نمایشگاه‌های جهان است. طوری که حوزه فعالیت و محصولی نیست که نتوانید آن را در این نمایشگاه بیابید. به همین دلیل هم این نمایشگاه در 3 فاز موضوعی مختلف و در سه بازه زمانی چند روزه اجرا می‌شود.

فاز اول این نمایشگاه در تاریخ 23 الی 27 مهرماه اجرا شده و بر وسائل الکترونیکی، ماشین آلات، مصالح ساختمانی و انرژی متمرکز است. فاز دوم نمایشگاه با فاصله 4 روزه از فاز اول و با تمرکز بر محصولات کاربردی مثل مواد غذایی، زیورآلات و هدایا، اجرا خواهد شد. در نهایت فاز سوم نمایشگاه پاییزه گوانجو نیز با همین فاصله و با تمرکز بر انواع محصولات حوزه پوشاک، کیف و کفش و غذاهای دارویی اجرا خواهد شد.

پاییز امسال سفری تجاری و تفریحی را به گوانجو تجربه کنید

چرا شرکت در نمایشگاه پاییزه گوانجو مهم است؟

گوانجو یکی از قطب‌های صنعتی و تجاری کشور چین است. از سویی دولت چین ارتباطات خوبی با ایران دارد و امکان تجارت و معامله راحت‌تر با شرکت‌های بخش خصوصی چین، بیشتر از سایر کشورهاست. همچینین همان‌طور که گفته شد نمایشگاه پاییزه گوانجو یکی از گسترده‌ترین و پر رونق‌ترین نمایشگاه‌های تجاری جهان است. در نتیجه می‌توان این نمایشگاه را بهترین فرصت برای معاملات بین‌المللی و صادرات و واردات، برای تجار، بازرگانان و سایر فعالان اقتصادی دانست.

بازدید از زیبایی‌های گوانجو را فراموش نکنید

اما  تور گوانجو  تنها یک سفر کاری نیست. این شهر یکی از پر جاذبه‌ترین شهرهای کشور چین است؛ و سالانه جمعیت زیادی از سراسر جهان با اهداف توریستی به آن سفر می‌کنند. در نتیجه پاییز فرصت مغتنمی است که علاوه بر دستیابی به اهداف تجاری و کاری، بازدیدی از جذابیت‌های توریستی و تفریحی گوانجو داشته باشید. در ادامه این نوشته به معرفی چند جاذبه گوانجو که حتما باید از آنها را امتحان کنید می‌پردازیم.

پاییز امسال سفری تجاری و تفریحی را به گوانجو تجربه کنید

صرف غذاهای خاص گوانجو

رستوران‌های گوانجو، بخصوص رستورانی قدیمی به همین نام (گوانجو) که در سال 1935 تاسیس شده است؛ محلی عالی برای صرف انواع غذاهای چینی است. همچنین رستوران‌های Meixin Garden و رستوران باغ جنوبی، از جمله رستوران‌هایی هستند که سر زدن به آنها را توصیه می‌کنیم. دیم سام غذای اصلی این رستوران‌هاست که با ذائقه ایرانی‌ها هم معمولا سازگار است.

کشتی سواری شبانه

یکی از تفریحات جذاب تور گوانجو کشتی سواری شبانه است. گشت شبانه در رودخانه مروارید با کشتی کروز و عبور از زیر پل‌های معروف گوانجو و همچنین تماشای منظره شهر از دوردست، از جذابیت‌هایی است که دیدن آن توصیه می‌شود. همچنین این گشت شبانه فرصت خوبی برای بازدید از بسیاری از جاذبه‌های شهر از جمله برج کانتون، میدان Zhuhai، جزیره Shamian، عمارت Aiqun و… است. فراموش نکنید که رودخانه مروارید از طولانی‌ترین رودخانه‌های شهری جهان است.

پارک Yuexiu

این پارک در مرکز شهر گوانجو واقع شده است؛ و به راحتی در دسترس گردشگران قرار دارد. بازدید از موزه شهر گوانجو و آشنایی با تاریخ و میراث فرهنگی این شهر از جمله امکانات این پارک است. همچنین در اطراف پارک می‌توانید در شهر قدم بزنید و از دیدن آثار باستانی سلسه مینگ، تماشای باغ‌ها و مشاهده مردم محلی که در حال ماهیگیری و تمرین تای‌چی هستند، لذت ببرید.

پاییز امسال سفری تجاری و تفریحی را به گوانجو تجربه کنید

تفریحگاه گردشگری Chimelong

در انتهای سفر وقت آن رسیده تا خستگی را با تفریحات متنوع Chimelong از تن بیرون کنید. این تفریحگاه شامل مجموعه بزرگ و متنوعی از انواع تفریحات ممکن است. پارک آبی، سیرک‌های بین‌المللی، پارک سافاری، مرکز گلف، طبیعت چشم‌نواز و ده‌ها پیشنهاد هیجان‌انگیز دیگر، می‌تواند روزی خوب و به یاد ماندنی را در این پارک برای شما رقم بزند.

برای آشنایی با جزئیات تور نمایشگاه پاییزه گوانجو و تور ارزان چین گوانجو  می‌توانید با کارشناسان آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس تماس بگیرید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاییز امسال سفری تجاری و تفریحی را به گوانجو تجربه کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..