تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختلال دوباره در سیگنال جی‌پی‌اس تهران

به گزارش خبرآنلاین، اختلال در دستگاه‌های موبایل، سامانه‌های مسیریابی، نویگیشن و انواع سیستم‌های ناوبری در کلان‌شهر تهران در حالی به وقوع پیوست که سیگنال در برخی نقاط به‌طورکلی قطع شد و کاربران به‌خصوص رانندگان نتوانستند به کار خود ادامه دهند.

اواخر مرداد نیز اختلال مشابه رخ داد که مسئولان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به‌عنوان مسئول اصلی تائید کردند سیگنال جانبی از یک منبع نامشخص باعث ایجاد اختلال در سیگنال اصلی شده است.

برخی کارشناسان نیز هک سیستم جی‌پی‌اس را به‌عنوان عامل احتمالی مطرح کردند که این ادعا توسط منابع رسمی هیچ‌وقت تائید نشد.

اما اختلال امروز نشان می‌دهد که مشکل رخ‌داده در مردادماه حل‌نشده و کماکان مشکلی که دلیل رسمی‌اش هنوز معلوم نشده، ادامه دارد.

روشن و خاموش کردن سرویس جی‌پی‌اس روی موبایل تنها پیشنهاد موقتی است که کارشناسان می‌دهند تا شاید اختلال رفع شود.

اختلال دوباره در سیگنال جی‌پی‌اس تهران

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختلال دوباره در سیگنال جی‌پی‌اس تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..