تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Hockey Stars v1.5.5 – بازی آنلاین ستاره های هاکی برای اندروید

بازی Hockey Stars توسط استودیو بازی سازی Miniclip.com در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک ورزشی می باشد که توانسته با ۱ میلیون دانلود امتیاز ۴٫۲ از ۵٫۰ را در گوگل پلی ثبت کند. در این بازی هاکی باید به نبرد با دیگر کشورها رفته و به عنوان یک نماینده از کشورتان وارد عرصه رقابت شوید. مسابقات یک به یک و یا چند نفره از دیگر امکانات ارائه شده توسط هاکی استارز می باشد. البته فراموش نکنید برای رسیدن به موفقیت باید با تیم های مختلف و سبک های گوناگون بازی کنید. پس از تمام توان خود جهت رسیدن به لقب قهرمانی استفاده نمایید. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

Hockey Stars v1.5.5 Apk + Mod

بازی-hockey-stars-اندروید

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-hockey-stars اسکرین-شات-بازی-hockey-stars اسکرین-شات-بازی-hockey-stars info

The world’s best multiplayer hockey game on mobile, from the creators of multiple smash-hit online sports games! Take to the ice and become a legend in HOCKEY STARS! Face-off against the world in 1v1 multiplayer matches: power your shots into the goal, or use close-control and precision aim to hit the back of the net!

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Hockey Stars v1.5.5 – بازی آنلاین ستاره های هاکی برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..