تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معده را با مربایی عجیب تقویت کنید/ خواص پوست پرتقال برای درمان افسردگی/ ترش مزه‌ای که قاتل سرطان مردانه می‌شود/ با این میوه سرفه‌های پاییزی را فراموش کنید

محققان طب سنتی معقتد هستند که مصرف رب انار قبل از صبحانه بسیاری بیماری‌ها را درمان می‌کند، از این رو توصیه می‌کنند که قبل از صبحانه یک قاشق رب انار بخورید.

به گزارش خبرنگار  حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ حوزه کلینیک در نظر دارد تازه‌ترین دانستنی‌های پزشکی را در اختیار کاربران قرار دهد.

خواص پوست سفید هندوانه

هندوانه یکی از لذیذترین میوه‌های است که در فصل تابستان می‌توان بیشترین استفاده را از آن برد؛ میوه هندوانه خواص فراوانی دارد که به دلیل آب فراوانی که دارد کم آبی در بدن را جبران می‌کند، خوب است بدانید که محققان طب سنتی مصرف پوست سفید هندوانه با شکر و عسل و حتی مربای آن را برای تقویت و درمان ضعف ‌معده توصیه می‌کنند،  همچنین این پوست سفید برای زخم گلو و دهان بسیار موثر است و می‌توانید آن را به صورت مربا در زمستان استفاده کنید، علاوه بر این پوست هندوانه حاوی ماده‌ای به نام آرگنین است که میزان اکسیدنیتروژن را افزایش می‌دهد و برای درمان زخم کاربرد دارد.

پوست سفید هندوانه را دور نیندازید/گیاهی قرمزرنگ برای درمان تورم زبان/برای کاهش کلسترول خون رب انار را فراموش نکنید

زغفران و خواص آن

زعفران یکی از معدود گیاهانی است که می‌توان آن را بزرگترین منبع ویتامین ب۲ یا ریبوفلاوین دانست، استفاده مداوم از زعفران باعث جلوگیری از گلودرد، تورم زبان و ترک خوردگی لب‌ها می‌شود، خوب است بدانید که زعفران به عنوان یک گیاه شناخته شده است که از  تیره زنبقیان به شمار می‌رود، این گیاه  دارای خواص دارویی دارد و پزشکان مصرف آن را برای بیماران قلبی بسیار توصیه می‌کنند، همچنین از آن برای خوش‌طعم و رنگ کردن غذاها در ایران استفاده می‌شود.

پوست سفید هندوانه را دور نیندازید/گیاهی قرمزرنگ برای درمان تورم زبان/برای کاهش کلسترول خون رب انار را فراموش نکنید

فواید رب انار قبل از صبحانه

محققان طب سنتی معقتد هستند که مصرف رب انار قبل از صبحانه بسیاری بیماری‌ها را درمان می‌کند، از این رو توصیه می‌کنند که قبل از صبحانه یک قاشق رب انار بخورید؛ خوب است بدانید که مصرف رب انار قبل از صبحانه یک داروی ضد سرطان پروستات است که از بروز این بیماری جلوگیری می‌کند، همچنین این رب ترش مزه ضد کلسترول بد خون است و از آن به عنوان بهترین تصفیه کننده خون استفاده می‌کند، علاوه بر این رب انار به رفع خستگی و افزایش انرژی کمک شایانی می‌کند و سیستم ایمنی و گوارش را تقویت می‌کند.

پوست سفید هندوانه را دور نیندازید/گیاهی قرمزرنگ برای درمان تورم زبان/برای کاهش کلسترول خون رب انار را فراموش نکنید

رفع استرس با پوست پرتقال

پرتقال میوه‌ای زمستانی است که سرشار از ویتامین C  است، در فصل‌های دیگر که این میوه در دسترس افراد نیست می‌توان از پوست خشک شده آن استفاده کرد و از خواص آن بهره برد، یکی از بهترین کاربردهای پوست پرتقال رفع استرس و اضطراب است، برای این کار مقداری پوست پرتقال را در ظرف آب بریزید و بگذارید جوش بیاید و بوی آن در خانه پخش شود، بوی نشاط بخش پرتقال اعصاب را آرام و با افسردگی مبارزه می‌کند.

پوست سفید هندوانه را دور نیندازید/گیاهی قرمزرنگ برای درمان تورم زبان/برای کاهش کلسترول خون رب انار را فراموش نکنید

فواید دمنوش عناب

عناب یکی از میوه‌های لذیذی است که  علاوه بر خاصیت دارویی از آن به عنوان تغذیه هم یاد می‌شود، این میوه یکی از بهترین تصفیه کننده‌های خون است که محققان طب سنتی آن را به عنوان یک داروی ضد سرفه و درمان تنگی نفس یاد می‌کنند، همچنین دمنوش عناب فشار خون را کاهش می‌دهد و خشونت سینه و حلق را برطرف می‌کند، علاوه بر این این دمنوش به عنوان یک آرام‌بخش کاربرد فراوانی دارد.

با این میوه، سرفه‌های پاییزی را فراموش کنید/ خواص پوست پرتقال برای درمان افسردگی/ ترش مزه‌ای که قاتل سرطان مردانه می‌شود/ معده را با مربایی عجیب تقویت کنید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معده را با مربایی عجیب تقویت کنید/ خواص پوست پرتقال برای درمان افسردگی/ ترش مزه‌ای که قاتل سرطان مردانه می‌شود/ با این میوه سرفه‌های پاییزی را فراموش کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..