تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیج اینستاگرام ریحانه پارسا باز هم آپدیت شد!

2018-10-01T17:00:30+03:30 تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۹ / ۰۷ / ۱۳۹۷ مشاهده : 39 سایر خبرهای : مطالب گوناگون : اشتراک گذاری پیج اینستاگرام ریحانه پارسا باز هم آپدیت شد!

ریحانه پارسا که پس از حواشی بسیار زیادی که بعد از پایان سریال پدر داشت از صفحه اینستاگرامش خداحافظی کرده بود باز هم به صفحه اش بازگشت!

ریحانه پارسا بعد از جنجال ها اینستاگرامش را آپدیت کرد. ریحانه پارسا عکس های زیر را بدون شرح در اینستاگرامش منتشر کرد. در ادامه این مطلب عکس های جدید پیج اینستاگرام ریحانه پارسا را ببینید.

پیج اینستاگرام ریحانه پارسا

عکس بدون شرح ریحانه پارسا

پیج اینستاگرام ریحانه پارسا باز هم آپدیت شد! بازگشت ریحانه پارسا به اینستاگرام بازگشت ریحانه پارسا به اینستاگرام

ریحانه پارسا همچنین با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:

روزهای رفته که برنگشت. دعاها که اثر نکرد. فاصله‌ها که پر نشد. خواب‌ها که تعبیر نشد. تو که نیامدی. تو که مهربان نشدی. تو حتی نگران هم نشدی. نیامدی، نشد. اما تمامِ این‌ سالها به من آموخت دیگر منتظر نباشم. منتظرِ هیچ قولی، هیچ حرفی، هیچ ایده‌ای، اندوهِ نداشتنت، به من آموخت آنقدر قدرتمند هستم که از نبودن‌ها و نشدن‌ها، نخواهم مُرد.

آموخت، منتظر نباشم و با اعتماد به خودم جلو بروم نه با تحسین و تشویق دیگران، نه با وابستگی و منتظرِ دیگران بودن و این بزرگترین هدیه‌ی تو بود. هدیه‌ای که نتوانست مرا به تو نزدیک کند اما توانست مرا به خودم نزدیک کند. گاهی خواب میبینم در تاریکی نشسته‌ای و از دور نگاهت میکنم. میدانی دیگر منتظر نیستم و میدانم جلوتر نخواهم آمد. این بهترین صلحِ دنیاست. که حتی در خواب‌ها هم امید واهی‌ نمیتواند وارد شود. آری، نشد و نخواهد شد اما آنچه که شد به تمام زندگی و روابطم کمک کرد. از تو ممنونم.

پ.ن: منتظرِ برگشتِ آدمها نباشید. آدمها اگر بخواهند بمانند، نمیروند.
با منتظر بودن فقط خودتان را سرزنش میکنید و هیچ سرزنشی بزرگتر از منتظر بودن نیست.
متن#پونه_مقیمی

پیج اینستاگرام ریحانه پارسا اینستاگرام ریحانه پارسا

آخرین خبر

تاریخ بروزرسانی : 2018-10-01 / گردآوری :

برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیج اینستاگرام ریحانه پارسا باز هم آپدیت شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..