تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«شانتاژ» به تدوین و صداگذاری رسید

فیلم سینمایی «شانتاژ» به کارگردانی امیر مومنی اصل با اتمام مراحل پیش تولید و فیلمبرداری، اکنون در مرحله تدوین و صداگذاری قرار دارد و به زودی برای نمایش آماده خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این فیلم، امیر مومنی اصل که کارگردانی فیلم را بر عهده دارد اعلام کرد که بازیگران «شانتاژ»، بازی‌های خوبی را مقابل دوربین پیام نیکومنش ثبت کرده‌اند.

کارگردان فیلم «شانتاژ» از حضور بازیگرانی همچون پرویز قدسی، مریم خدارحمی، علیرضا رئیسی، افشین سنگ چاپ و ساقی زینتی، مجید شهریاری ، صفر کشکولی، مهران اسبقی، سینامکارم، دانیال صفاری، دینیار گیوی، حسین بدیهی، رضا دیزجی، عارف اکبری راد، نیمتاج پورصفر ، رویا شمس در این پروژه یاد کرد.

تدوین فیلم توسط امیر مومنی اصل آغاز شده و با پایان این مرحله، صداگذاری، آهنگسازی و انجام مراحل فنی و ضبط موسیقی تیتراژ پایانی با صدای میلاد فراهانی انجام خواهد شد.

فیلم «شانتاژ» درباره مردی سرشناس و ثروتمند است که همسرش توسط یک گروه تبهکار مورد اذیت و آزار قرار می‌گیرد و آن گروه با هدف باج‌گیری و اخاذی از طریق فضای مجازی وارد زندگی این زوج شده و زندگی آنها را به مخاطره می‌اندازند؛ اما..

 فیلم «شانتاژ» ششمین فیلم امیر مومنی اصل در مقام کارگردانی است.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««شانتاژ» به تدوین و صداگذاری رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..