تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سکه به کانال ۴ میلیون تومان عقب‌نشینی کرد/ نفع فروشندگان در تعدد معاملات است نه قیمت بالا

سکه به کانال ۴ میلیون تومان عقب‌نشینی کرد/ نفع فروشندگان در تعدد معاملات است نه قیمت بالابه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  محمد کشتی‌آرای، در مورد نرخ سکه و کاهش آن گفت: با توجه به کاهش نرخ دلار در بازار که تا مرز ۱۷ هزار تومان پایین آمده است، قیمت سکه هم با کاهش روبه‌رو شده است؛ به طوری که نرخ هر قطعه سکه تمام با تصویر امام(ره) وارد کانال ۴ میلیون شد و آخرین نرخ آن ۴ میلیون و نهصد و هشتاد هزار تومان است.

وی در مورد آخرین نرخ انواع سکه گفت: هچنین نرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۴ میلیون‌ و هشتصد و هشتاد هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و سیصد و نود هزار تومان و سکه یک گرمی هم هفتصد هزار تومان است. در ضمن هر گرم طلای ۱۸ عیار هم چهارصد و هشتادهزار تومان است.

کشتی‌آرای تعداد معاملات را موجب سودآوری بر فروشندگان دانست وافزود: نفع فروشندگان و معامله‌گران در تعداد معاملات است چون در صورت بالا بودن قیمت این امکان وجود دارد که امکان جایگزینی در صورت فروش سخت باشد.

بیشتربخوانید:لزوم توجه ویژه دولتمردان به صنعت طلا و جواهر/ بخشنامه واردات و صادرات جدید در حوزه طلا هنوز ابلاغ نشده است 

عضو هییت مدیره طلاوجواهر تهران با اشاره به موضوع سکه ثامن گفت: برای جلوگیری از تکرار این تجربه از مردم درخواست می‌کنیم تنها از طریق موسسات مالی‌واعتباری معتبر اقدام به خریدوفروش کنند.

منبع: ایلنا

انتهای پیام/

سکه به کانال ۴ میلیون تومان عقب‌نشینی کرد/ نفع فروشندگان در تعدد معاملات است نه قیمت بالا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سکه به کانال ۴ میلیون تومان عقب‌نشینی کرد/ نفع فروشندگان در تعدد معاملات است نه قیمت بالا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..