تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سکه تمام بهار آزادی ۴.۹۹۱.۰۰۰ تومان/ قیمت دلار کمی کاهش یافت

سکه تمام بهار آزادی ۴.۹۹۱.۰۰۰ تومان/ قیمت دلار کمی کاهش یافت

اقتصاد > اقتصاد کلان - قیمت سکه تمام بهار آزادی امروز با کاهشی اندک در بازار تهران به 4 میلیون و 991 هزار تومان رسید.

 به گزارش خبرآنلاین، قیمت سایر قطعات سکه نیز با کاهشی اندک روبرو شد ، به طوریکه هر نیم سکه 2 میلیون و 503 هزار تومان و قیمت هر ربع سکه نیز یک میلیون و 372 هزار تومان معامله می شود. این قیمت کاهشی به ترتیب 20 و 10 هزار تومان را تجربه کرده است.

جدول قیمت سکه در روز 9 مهر

 بهای هر گرم طلای 18 عیار در بازار نیز به دلیل ریزش قیمت طلا در بازارهای جهانی از یک سو و کاهش قیمت دلار در بازار تهران از سوی دیگر کاهش یافت. هر اونس طلا با کاهش 6 دلار و 41 سنت به 1185 دلار و 67 سنت رسید.

 هر گرم طلای 18 عیار یازده هزار تومان کاهش یافت و هر گرم طلا به ارزش 470 هزار تومان معامله شد. 

جدول قیمت خودرو9 مهر 97

هر دلار آمریکا در بازار تهران با کاهش 70 تومانی قیمت ، 16 هزار و 952 تومان خرید و فروش شد. یورو نیز با کاهش 118 تومانی قیمت ، 19 هزار و 620 تومان فروخته شد . پوند انگلیس نیز 22 هزار و 116 تومان معامله شد  که کاهشی برابر با 98 تومان را نشان می‌دهد . 

جدول قیمت ارز در روز 9 مهر 97

223223




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سکه تمام بهار آزادی ۴.۹۹۱.۰۰۰ تومان/ قیمت دلار کمی کاهش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..