تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آگهی فراخوان ارزیابی کیفی مشاوران فولاد قروه کردستان

آگهی ارزیابی کیفی مشاوران فولاد کردستان با موضوع انتخاب مشاور جهت ارائه خدمات مهندسی و طراحی و همچنین همکاری در انتخاب پیمانکاران به فراخوان گذاشته شد.

به گزارش شمانیوز:انتخاب مشاور جهت ارائه خدمات مهندسی و طراحی، همکاری در انتخاب پیمانکاران، امور نظارت عالیه و کارگاهی بر عملیات احداث یک واحد آهن اسفنجی ۸۰۰ هزار تنی و ذوب و ریخته گری ۱.۵ میلیون تنی و پروژه‌های زیرساختی مربوطه در قروه کردستان است.

مهلت خرید اسناد حداکثر تا پایان وقت اداری ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۸ مهرماه و مهلت تحویل اسناد حداکثر تا ساعت ۱۶ روز دوشنبه مورخ ۳۰ مهرماه تعیین شده است.

کلیه مشاوران حقوقی دارای صلاحیت می­توانند جهت دریافت اسناد ارزیابی کیفی هر یک از پروژه­ها با ارائه معرفی‌نامه و فیش واریزی به مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۲ (دو میلیون) ریال به حساب شماره ۱۸۵۰۰۹۸۳۱ بانک تجارت شعبه سپهبد قرنی کد ۱۷۰ در وجه شرکت صنایع فولاد کردستان اقدام کنند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشر می‌توانند با شماره تلفن ۸۴۸۱۲۴۹۲، ۰۲۱ تماس حاصل کنند.

منبع:معدن نیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آگهی فراخوان ارزیابی کیفی مشاوران فولاد قروه کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..